vexen1337 Skrivet juli 3, 2011 Anmäl Share Skrivet juli 3, 2011 (redigerade) Kolla , min nya signature . Gjort helt själv ! Använde ett program så kallat GIMP 2.6, låter ganska okänt? Ta en titt o kolla på bilden , ---> Ett väldigt bra o på kort tids jobb. hoppas du tyckte om det !! Säg va du också tyckte ! :D Redigerad juli 3, 2011 av Sceleris 4 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cactus Skrivet juli 3, 2011 Anmäl Share Skrivet juli 3, 2011 (redigerade) Kolla , min nya signature . Gjort helt själv ! Använde ett program så kallat GIMP 2.6, låter ganska okänt? Ta en titt o kolla på bilden , ---> Ett väldigt bra o på kort tids jobb. hoppas du tyckte om det !! Säg va du också tyckte ! :D Länken är säker. Den leder till siten Imagetwist () där man kan dela ut bilder och tjäna pengar på klickningar. Sitens seriositet är omtvistad, men länken i sig är säker. Redigerad juli 3, 2011 av Sceleris 2 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet juli 3, 2011 Anmäl Share Skrivet juli 3, 2011 Användaren ska i alla fall bannas, för det är en bot, innan idag var hela texten på engelska. Och nu är det väldigt mycket google translate över den. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet juli 3, 2011 Anmäl Share Skrivet juli 3, 2011 Jag är inte övertygad om att det är en bot (hur skulle den möjligen ha kunnat ta sig förbi våra fantastiskt kluriga registreringsfrågor?! Och så vet jag väl inte om Google Translate skulle t.ex. skriva "o" istället för "och"...), men en spammare är det. Bannlysning och låsning på det, så ska nog allt ordna sig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg