Doddis Skrivet november 19, 2004 Anmäl Share Skrivet november 19, 2004 [Nytt] här kommer några nya smilysar till anime.se :) [Gammalt] Nu har jag haft tråkigt . . . igen :) det betyder att det kommer nu: En grav sten Och här är den dödes själ (och som du kanske kan gissa är den här ochså från Spirit Aradia) Här kommer lite småt och gott som jag suttit och knopat ihåp nu när jag haft tråkigt ^^ En måne . . . . Nåt som ska föreställa en pelare som håller upp solen. Inspirerad av ett Egyptiskt skol project Ett litet Skelett Och till sist en liten Chibi redo för vintern ^^ här är en "Blob" som också är från Spirit Aradia serien. Här är två stycken små figurer jag gjorde från en liten skiss jag gjorde i skolan :) Här är en Volcano Ghatanym: Och här en Chartan Ghatanym: Ghatanym: En Ghatanym är namnet på en sorts varelse som är en av tre delar från en "själ" (Det här är från en uppkomande Manga jag gör) här är en ttyp öh ful sak i pixlar :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PsychoCaptain Skrivet november 20, 2004 Anmäl Share Skrivet november 20, 2004 Här är en idé: Varför inte göra en hel serie med pixlar? Jag tror det skulle bli skitcoolt! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet november 20, 2004 Anmäl Share Skrivet november 20, 2004 pixel serier äger hårt! (sett en del sprite och pixel comics) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doddis Skrivet november 20, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet november 20, 2004 hmm karnse det. Ska försöka ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThoseN Skrivet november 20, 2004 Anmäl Share Skrivet november 20, 2004 Snygga!! gör en sprite med.Den blir cool jag lovar. ^^^. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PsychoCaptain Skrivet november 20, 2004 Anmäl Share Skrivet november 20, 2004 pixel serier äger hårt! (sett en del sprite och pixel comics) Har du några länkar till någon bra pixelserie Hellis? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doddis Skrivet november 23, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet november 23, 2004 Så där ja. Nu har man uppdaterat lite :) C+C skulle inte sitte dåligt ^_~ P.S Ni kan gärna tipsa om vad jag kan pixla. Letart alltid efter ideés ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Fantasy Skrivet november 23, 2004 Anmäl Share Skrivet november 23, 2004 Det lilla skelettet va grymt, fast det andra va bra också. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doddis Skrivet november 23, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet november 23, 2004 Danke =:)= Danke La till en liten "Blob" nu också ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kenshin Skrivet november 23, 2004 Anmäl Share Skrivet november 23, 2004 Snygga pixlar ;) Jag vill oxå kunna! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doddis Skrivet november 24, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet november 24, 2004 okej här är den enda vägen: träna träna träna träna träna träna . . . . . . . . . Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThoseN Skrivet november 24, 2004 Anmäl Share Skrivet november 24, 2004 Doddis när kommer serien? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doddis Skrivet november 24, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet november 24, 2004 Jo du det kommer ta ett litet tag. Inte allt för långt hoppas jag. Det här är lite svårare tycker jag ijallafall att göra än om man skulle göra vanlig "tecknad" serie. Så det som sagt kommer att ta ett litet tag. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kenshin Skrivet november 25, 2004 Anmäl Share Skrivet november 25, 2004 hahaha, gravstenen var häftig :D Men den där "dödens själ" var bara föör cool! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tomtebo Skrivet november 27, 2004 Anmäl Share Skrivet november 27, 2004 true pixel artist.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vicious Skrivet november 27, 2004 Anmäl Share Skrivet november 27, 2004 skulla vara skittufft om man kunde använda dom som smilys! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doddis Skrivet november 27, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet november 27, 2004 hmm du nu gav du mig världen idé :) tack vicious :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg