mangaracer Skrivet november 19, 2004 Anmäl Share Skrivet november 19, 2004 Jag söker en duktig professionell manga tecknare som behärskar airbrush tekniker. Uppdraget innefattar att göra en manga teckning på en exklusiv ombyggd japansk sportbil som kommer vara med på bilutställningar och i bilsport tidningar och dyl. Även tips på duktiga tecknare mottages Arbetsprover kan mailas till mig på: magnus@nbop.se Betalning enligt överenskommelse. Mvh >:( Magnus Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThoseN Skrivet november 19, 2004 Anmäl Share Skrivet november 19, 2004 Ja bara om man va bra på teckna. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mangaracer Skrivet november 20, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet november 20, 2004 om ni känner till nån duktig svensk manga tecknare kan detta oxå vara ett bra tips. /Magnus Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet november 21, 2004 Anmäl Share Skrivet november 21, 2004 Det rekommenderas att kolla in www.animanga.nu för övrigt. :} Jag skulle nog inte klassa mig som bra så jag vet inte, du kan ju alltid kolla in mitt galleri. :P http://pultron.deviantart.com/gallery http://pultron.deviantart.com/scraps Men, lycka till med en bra tecknare/airbrush'are! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ragathol Skrivet november 21, 2004 Anmäl Share Skrivet november 21, 2004 Jag kan inget om airbrush, men jag är en hygglig tecknare, om du behöver en skiss åtminstone. Se http://www.ragathol.com för mina saker. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Elwin_Baltia Skrivet november 21, 2004 Anmäl Share Skrivet november 21, 2004 En svensk som ritar japanska serier? Det där låter inte så lite emotsägelsefullt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ragathol Skrivet november 22, 2004 Anmäl Share Skrivet november 22, 2004 En svensk som ritar serier inspirerade av japansk manga =P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Håkan Skrivet november 23, 2004 Anmäl Share Skrivet november 23, 2004 Jag vet ju förstås inte hur många svar du fått på mail men finns det så många många som kan både manga och airbrush? Kan inte låta bli att dra en bild, knappast proffisgt men kört direkt i paint med mus utan vidare ceremonier. Vore f.ö. intressant om du tänkt dig något mer specifikt motiv? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThoseN Skrivet november 25, 2004 Anmäl Share Skrivet november 25, 2004 Håkan lite slavrig?? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Håkan Skrivet november 25, 2004 Anmäl Share Skrivet november 25, 2004 Slarvig är bara förnamnet... Det är ju inte ens manga-stuk på den men klockan var mycket och... tja, det blev som det blev. Jag hade lånat ut scannern så jag var (som jag nämnde) hänvisad till att rita dierkt i paint., och det är inte vad jag brukar syssla med. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Håkan Skrivet november 26, 2004 Anmäl Share Skrivet november 26, 2004 Ok, har styrt samma motiv men med tusch för fri hand, rätt mycket snyggare. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThoseN Skrivet november 30, 2004 Anmäl Share Skrivet november 30, 2004 SMm den blev lite bättre lr MKT! bättre O.O Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg