Skatan Milla Skrivet november 18, 2004 Anmäl Share Skrivet november 18, 2004 Vad tycker folket här på anime.se om denna underbara RPG serie som är en aning okänd. Jag vet att det finns två andra åtminstånde här som älskar den^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Buffi Skrivet november 18, 2004 Anmäl Share Skrivet november 18, 2004 Dom första 2 spelen var riktigt bra, trean var också helt ok men föredrog dom tidigare spelen. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Mustachio Skrivet november 19, 2004 Anmäl Share Skrivet november 19, 2004 Näst efter Final Fantasy VII så är Suikoden II mitt klara favoritRPG. Ettan hamnar rätt högt på listan också, men trean har jag tyvärr inte spelat. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet november 19, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet november 19, 2004 Nej jag har inte heller lirat 3an, blir väll till att få tag på det någon dag. 2an är också enligt mig den bästa av dem två jag spelat både vad det gäller musik och handling. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kenshin Skrivet november 19, 2004 Anmäl Share Skrivet november 19, 2004 Fast suikoden går väl knappast att köpa i sverige? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet november 19, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet november 19, 2004 Ett och två lanserades i sverige, sedan tröts det till och trean släpptes bara i japan och USA sorgligt nog. Men man kan såklart chippa sin PS2a och importera trean, vilket jag planerar på att göra. Skall nog importera Phantom brave då när jag ändå håller på ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LizZiGicLae Skrivet november 19, 2004 Anmäl Share Skrivet november 19, 2004 Köpte tvåan när det var relativt nytt (och billigt var det då jämfört med idag) trots de mediokra betygen spelet fick. Spelet är mitt absoluta favoritspel nu och köpte ettan för inte alls så länge sedan och älskar det också. (Det blev dock rätt dyrt) Allt är ju fantastiskt i dem, grafiken, musiken, handlingen, karaktärerna... man kan ju inte göra annat än att älska spelen. Hoppas på att jag får råd med en NTSC-PS2:a så att jag kan importera Suikoden III. Fast suikoden går väl knappast att köpa i sverige? Som Skatan säger så släpptes ettan och tvåan här, men hittar du dem får du betala rätt mycket för dem. Men det är helt klart värt det! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThoseN Skrivet november 19, 2004 Anmäl Share Skrivet november 19, 2004 Det går köpa på Tv-spelsbörsen i sthm vet jag men inte nu kanske,det kostade 700kr det är sant! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LizZiGicLae Skrivet november 19, 2004 Anmäl Share Skrivet november 19, 2004 Spelen är väldigt dyra, ja. Jag köpte mitt Suikoden för sisådär 800kr, men tvåan kostar ännu mer. (På spelbutiken.se kostar det över 1100kr) Som sagt, tur att jag köpte det när det var relativt nytt. >:( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet november 20, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet november 20, 2004 Jag köpte mina för runt 500 styck, det vart när dem kom ut ^^ Jag har även haft den japanska versionen av Suikoden 2 och klarat av det. Fattade inte ett jota då dock :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LizZiGicLae Skrivet november 20, 2004 Anmäl Share Skrivet november 20, 2004 Men du har väl spelat igenom Suikoden II med engelsk text då också, hoppas jag? :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThoseN Skrivet november 22, 2004 Anmäl Share Skrivet november 22, 2004 Finns det nån sida med dom spelen som man kan beställe är det ett spel att spela om man gillar rpg skulle gärna vilja ha nåt hårdt paket i jul klapp me ni vet :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet november 22, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet november 22, 2004 troligen kan du bara få tag på dem begagnade, diverse sidor som tradera, blocket, gulatidningen o.s.v. skulle då vara utav intresse antar jag. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LizZiGicLae Skrivet november 22, 2004 Anmäl Share Skrivet november 22, 2004 Finns det nån sida med dom spelen som man kan beställe är det ett spel att spela om man gillar rpg skulle gärna vilja ha nåt hårdt paket i jul klapp me ni vet :P Just nu finns det rätt billigt på Tradera. Lyckas man få det till det där priset så har man verkligen tur kan jag säga... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThoseN Skrivet november 22, 2004 Anmäl Share Skrivet november 22, 2004 Galet dew va billit har inte tur med tradera men men får försöka igen då. :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg