Yrat Skrivet november 18, 2004 Anmäl Share Skrivet november 18, 2004 Muay thai goes wild, vilka här tänker se den? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smilga Skrivet november 18, 2004 Anmäl Share Skrivet november 18, 2004 Jag! :D Fighting scenerna ska vara helt underbara. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Petus Skrivet november 18, 2004 Anmäl Share Skrivet november 18, 2004 vad är det för nått? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smilga Skrivet november 18, 2004 Anmäl Share Skrivet november 18, 2004 En film om muy thai. En grym sådan. Såg ett klipp från en av fighterna i filmen och tappade formligen hakan. :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Petus Skrivet november 18, 2004 Anmäl Share Skrivet november 18, 2004 anime/otecknad? handling? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jasper Skrivet november 18, 2004 Anmäl Share Skrivet november 18, 2004 Den är otecknad, och handling har den typ inte..Dem bara slåss ... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Daffid Skrivet november 18, 2004 Anmäl Share Skrivet november 18, 2004 ska inte se den Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Yrat Skrivet november 18, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet november 18, 2004 Thailändsk anime vore ju nåt att se, förresten. Heter de fortfarande anime om det kommer från korea?. Tycktes någon sa att anime är 100% japansk. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaphod Skrivet november 18, 2004 Anmäl Share Skrivet november 18, 2004 Har sett den för ett tag sedan, den är hyfsad. Somnade efter halva, så den kan inte ha varit för bra. Men endel scener är häftiga. Sevärd. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jocke Skrivet november 18, 2004 Anmäl Share Skrivet november 18, 2004 Ong-bak är grymt skön, den bästa thailändska film jag sett(fast då har jag ju inte sett så många). Den engelska titlen fick mig att höja ögonbryna några centimeter, "Daredevil"? Det är nåt helt annat. Ordinär story med ett grymt underhållningsvärde.. Thailändsk anime vore ju nåt att se, förresten. Heter de fortfarande anime om det kommer från korea?. Tycktes någon sa att anime är 100% japansk. Vet inte med anime, men koreansk manga går ju under namnet "manwa"(säkert bara en liten fonetisk ändring).. animwe, kanske :D troligtvis inte ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Krunaldo Skrivet november 19, 2004 Anmäl Share Skrivet november 19, 2004 Story = bad Action = good Nuff said. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjall Raven Skrivet november 19, 2004 Anmäl Share Skrivet november 19, 2004 När, Var? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg