ainat Skrivet november 18, 2004 Anmäl Share Skrivet november 18, 2004 Periodare som jag är har det tagit ett tag att göra någon ny bild men här är en som jag tror har bra storlek på huvudet nåja Skriv gärna va ni tycker Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet november 18, 2004 Anmäl Share Skrivet november 18, 2004 Jag tycker defentivt att du har förbättras, docmså måste armarna och benen tjockas till lite och själva kroppen vara en aning smalare. Annars en helt OK bild! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kenshin Skrivet november 18, 2004 Anmäl Share Skrivet november 18, 2004 Du har förbättrats ;) Huvudet ser normalt ut. Och ögonen var underbara. På kroppen finns det lite små fel. Men fin bild! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dwolfsan Skrivet november 18, 2004 Anmäl Share Skrivet november 18, 2004 Japp säger som de anndra, du har förbättras ... kämpa på B) Gillade det lilla flygande djuret !! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet november 19, 2004 Anmäl Share Skrivet november 19, 2004 japp du har förbättrats, men jag tycker allt att huvudet är för platt gör det mer avlångt nästa gång! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThoseN Skrivet november 19, 2004 Anmäl Share Skrivet november 19, 2004 Snygg men nästa gång du ritar rita en snygg pose med. >:( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ainat Skrivet november 19, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet november 19, 2004 Man tackar för all beröm och kretik en ny bild kommer snart med en (snygg pose) XD hoppas jag Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rajala Skrivet november 23, 2004 Anmäl Share Skrivet november 23, 2004 Som de flesta säger, du har blivit bättre. Roligt att följa med utvecklingen :). Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg