shiva Skrivet november 17, 2004 Anmäl Share Skrivet november 17, 2004 jag vill så gärna rita manga,men finns det någonstans man kan göra det i sverige? Om någon vet något,minsta lilla grej,snälla säg det? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet november 17, 2004 Anmäl Share Skrivet november 17, 2004 Hemma? Eller om du bor nära sthlm så kan du ta dig till östasiatiskamuseet.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet november 17, 2004 Anmäl Share Skrivet november 17, 2004 Ett tips är att läsa diverse tutorials som finns på internet: http://www.anime.se/forum/viewtopic.php?t=755 den här tråden innehållet många bra länkar för det Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shiva Skrivet november 18, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet november 18, 2004 Det jag mest menar är någonstans i svearige där man kan rita som en manga kurs.Nån sorts serieskola av nått slag,som man kan söka efter att ha gått ut nian eller så^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet november 20, 2004 Anmäl Share Skrivet november 20, 2004 Det jag mest menar är någonstans i svearige där man kan rita som en manga kurs.Nån sorts serieskola av nått slag,som man kan söka efter att ha gått ut nian eller så^^ Ja det vore inte så dumt, man slutar ju i sommar så det skulle vara intressant :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PsychoCaptain Skrivet november 20, 2004 Anmäl Share Skrivet november 20, 2004 Själv har jag gått Serietecknarskolan i Hofors. Jag själv gick efter gymnasiet och vet inte om den passar precis efter 9:an. Den är ganska okej, fast dom har ändrat mycket sen jag gick där, alldeles säkert till det bättre. Jag har blandannat hört att det på senare år har varit äkta japanska mangatecknare där och föreläst, med Zimeon (!) som tolk!(attans att man missade det :( ) Det fins det en serieskola i Malmö. Den vet jag inte mycket om men kolla på hemsidan : en japan i full fräs med att teckna nånting! Sen vet jag också att det fins en serieskola i Stockholm. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jasper Skrivet november 21, 2004 Anmäl Share Skrivet november 21, 2004 Hah, den där killen längst bak på bilden, men rött hår, känner jag! Men visste inte att han gick där... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg