Krunaldo Skrivet november 19, 2004 Anmäl Share Skrivet november 19, 2004 Tror att det tog 50-60 min efter releasen så fanns det crackat :/ Spelet är dock för mycket "visa hur bra vår fysik är!" ... Har ffs fått cpa mig med rampar nu 6 ggr och lite annat känns repetivt :/ vill ju skjuta på soldater medans de spränger bort bro pelare under mig... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wilcon Skrivet november 20, 2004 Anmäl Share Skrivet november 20, 2004 Snyggaste spelet jag sett hitills, klarade av det med bästa möjliga inställningar, och då ser det verkligen snyggt ut :) Jag kan hålla med om att det är ganska repetivt ibland, just nu har jag kört en svävare i evigheter. Ett hinder i form av en port kommer, man går ut från båten, dödar några fiender samt trycker på en knapp som öppnar porten, vilket gör att man kan fortsätta åka ett tag tills nästa port kommer...ja, ni förstår. Det är dock det enda negativa jag kan komma på i nuläget, hitills är det en av mina absoluta FPSfavoriter. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Petus Skrivet november 20, 2004 Anmäl Share Skrivet november 20, 2004 half-life 1 var ju känt för att man alltid kröp omkring i ventilerna (iaf bland dom jag känner). så varför inte göra Half-life 2 likadant fast att man gör flera olika saker ofta/länge. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ikkari Skrivet november 21, 2004 Anmäl Share Skrivet november 21, 2004 jag köpte HL2 i går (fredag) och har kommit en bit...och än så är ja nöjd med spelet...tror inte ja kommer bli besviken heller...=) dock är ja besviken på CS source, snyggt..men inte samma känsla...iofs har ja bara spelat en gång så jag borde inte säga så mycket om det...men iaf...får återkomma när ja spelat mer.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Petus Skrivet november 21, 2004 Anmäl Share Skrivet november 21, 2004 jag har ladda ner HL2 och det är ett väldigt roligt spel. jag har kommit så långt att man får köra bilen på stranden. :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tireces Skrivet november 21, 2004 Anmäl Share Skrivet november 21, 2004 jag har ladda ner HL2 och det är ett väldigt roligt spel. jag har kommit så långt att man får köra bilen på stranden. :D "Ladda ner" är en ONT ord. :P :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Petus Skrivet november 21, 2004 Anmäl Share Skrivet november 21, 2004 jag har ladda ner HL2 och det är ett väldigt roligt spel. jag har kommit så långt att man får köra bilen på stranden. :D "Ladda ner" är en ONT ord. :P :P för företaget ja, för min ekonomi nej. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ragathol Skrivet november 21, 2004 Anmäl Share Skrivet november 21, 2004 Jag laddade också ner det.. från Steam :P Har just tagit mig under en gigantisk bro genom att hoppa mellan stålbalkarna, under full beskjutning av ett gunship - intensivt! HL2 innehåller så många fullkomligt grymma actionscener :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Petus Skrivet november 21, 2004 Anmäl Share Skrivet november 21, 2004 jag är i ett fängelse nu och sätter upp 3 st sentry guys :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kenshin Skrivet november 22, 2004 Anmäl Share Skrivet november 22, 2004 jag ä lite newbee men hur fixar man steam?.... Testa att ladda ner från http://www.steampowered.com Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Alcarcalimo Skrivet november 22, 2004 Anmäl Share Skrivet november 22, 2004 jag är i ett fängelse nu och sätter upp 3 st sentry guys Tycker den fighten var den svåraste i spelet :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ikkari Skrivet november 22, 2004 Anmäl Share Skrivet november 22, 2004 själv har jag kommit så lång att min gravitygun har blivit...annorlunda...=) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Petus Skrivet november 22, 2004 Anmäl Share Skrivet november 22, 2004 själv klara jag spelet för ungefär 1 minut sedan. ska jag berätta slutet :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ragathol Skrivet november 23, 2004 Anmäl Share Skrivet november 23, 2004 Absolut icke. *sitter på Petus* Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Petus Skrivet november 23, 2004 Anmäl Share Skrivet november 23, 2004 jag är i ett fängelse nu och sätter upp 3 st sentry guys Tycker den fighten var den svåraste i spelet :) nej den va inte så svår. man sätter upp 2 st som kollar åt varsit håll och en som kollar in i gången där dom står sen står man brevid det sentrygunnet och skjuter alla vakter som försöker knocka ner sentrygunnen :). tycker det svåraste va när man skulle springa i det där "chaos området" Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tireces Skrivet november 23, 2004 Anmäl Share Skrivet november 23, 2004 Tog och klarade ut HL2 jag också. Jag hade väntat mig mera så Farcry står fortfarande på min första plats i FPS grenen. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Petus Skrivet november 23, 2004 Anmäl Share Skrivet november 23, 2004 Tog och klarade ut HL2 jag också. Jag hade väntat mig mera så Farcry står fortfarande på min första plats i FPS grenen. ja, jag vart också ltie besviken, trodde det skulle va mycket större än det var. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ikkari Skrivet november 23, 2004 Anmäl Share Skrivet november 23, 2004 så..inte bara ja som tyckte det tog slut för fort...(med andra ord...har klarat hl2 med...) blev lite besviken..men kommer det komma en trea eller någon annan fortsättning?? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wilcon Skrivet november 23, 2004 Anmäl Share Skrivet november 23, 2004 Är det bara jag som fått problem med Entanglement(chapter10 tror jag)? Man ställer upp 3sentryguns, och tjejen säger att det börjar komma soldater överallt osv... INGEN kommer, jag hör massa röster av soldaterna, men absolut ingen kommer. Hon fortsätter att säga att ännu fler kommer, och att de kommer från alla håll...fortfarande ingen soldat sedd. Efter ett tag säger hon att jag ska vänta där på henne, då väntar jag...och väntar...och väntar(totalt i 20minuter), men hon kommer aldrig :( Någon som vet lösningen på problemet? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ikkari Skrivet november 23, 2004 Anmäl Share Skrivet november 23, 2004 Är det bara jag som fått problem med Entanglement(chapter10 tror jag)? Man ställer upp 3sentryguns, och tjejen säger att det börjar komma soldater överallt osv... INGEN kommer, jag hör massa röster av soldaterna, men absolut ingen kommer. Hon fortsätter att säga att ännu fler kommer, och att de kommer från alla håll...fortfarande ingen soldat sedd. Efter ett tag säger hon att jag ska vänta där på henne, då väntar jag...och väntar...och väntar(totalt i 20minuter), men hon kommer aldrig :( Någon som vet lösningen på problemet? antar att du har sprunigt runt..antar är det la "bara" att starta om...och en fråga till...orginal? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wilcon Skrivet november 23, 2004 Anmäl Share Skrivet november 23, 2004 Hmm, det fixade sig... Jag tror det var något med en korrupt savefil(?), spelade om kapitlet genom "new game" och då fixade det sig :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Petus Skrivet november 24, 2004 Anmäl Share Skrivet november 24, 2004 jao, hände samma sak för mig, börja om kapitlet va det enda som hjälpte för mig (ware version) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ragathol Skrivet november 24, 2004 Anmäl Share Skrivet november 24, 2004 Jag spelade om den scenen både länge och väl; de slaktade mig tills jag kom fram till att kan kunde blockera en av ingångarna med tunnor, sen tog kanonerna hand om resten :P Det är när de kan komma från alla håll som det blir kaos. AIn är tydligen inte tillräckligt utvecklad för att ta sig över tunnor än :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tireces Skrivet november 24, 2004 Anmäl Share Skrivet november 24, 2004 Jag spelade om den scenen både länge och väl; de slaktade mig tills jag kom fram till att kan kunde blockera en av ingångarna med tunnor, sen tog kanonerna hand om resten :PDet är när de kan komma från alla håll som det blir kaos. AIn är tydligen inte tillräckligt utvecklad för att ta sig över tunnor än :) Märkte också att tunnor och andra föremål kan ställa till det för Ai:n. :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Alcarcalimo Skrivet november 24, 2004 Anmäl Share Skrivet november 24, 2004 Bra tips. Testar det när jag kommer dit på hard :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg