capadde Skrivet november 17, 2004 Anmäl Share Skrivet november 17, 2004 Släpptes igår. Någon som köpt det ännu? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tireces Skrivet november 17, 2004 Anmäl Share Skrivet november 17, 2004 Nej, har läst att det är mycket problem med spelet. Massa problem med steam och att spelet crashar på vissa dator system. Skall vänta ett tag innan jag inhandlar det, jag kan hålla mig. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Alcarcalimo Skrivet november 17, 2004 Anmäl Share Skrivet november 17, 2004 Köpte det så fort affären öppnade igår. Grymt roligt spel, dock inte hunnit klara det än. PS Gravity gun rules! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThoseN Skrivet november 17, 2004 Anmäl Share Skrivet november 17, 2004 Jag har kört det det är grymt skoj och snyggt! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kenshin Skrivet november 17, 2004 Anmäl Share Skrivet november 17, 2004 jag har kört det :) Men fortfarande tycker jag hl är lite spooky O.o;; Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
capadde Skrivet november 17, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet november 17, 2004 Varför skriva "kört" istället för "spelat"? Man kör bil, och spelar spel... [/rant] Vad jag hört så är det mycket problem med spelet. Speciellt vid installation och rent grafiskt. För många krashar det ett par minuter efter att man startar, med följd av att till och med datorn behöver startas om. Valve jobbar nog hårt på att fixa de här problemen, skulle jag tro. Måste vara mycket pinsamt för dem att så många har sådana problem. Fast för vissa fungerar det utmärkt, också. En av killarna här köpte det igår eftermiddag och har klarat till sjunde nivån (av 15, vad jag vet) vid femtiden idag. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Alcarcalimo Skrivet november 17, 2004 Anmäl Share Skrivet november 17, 2004 Har inte haft några grafiska problem hittills, dock tog det drygt en timma att registrera och låsa uppfilerna, så det gäller att ha lite tålamod. HL2 är helt klart det snyggaste spelet på marknaden för tillfället. De mänskliga karaktärerna är så otroligt snygga, läppsyncen är helt perfect och ansiktsuttryken gör att man börjar fundera på om det inte är en riktigt människa som hoppat in i rutan :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jocke Skrivet november 17, 2004 Anmäl Share Skrivet november 17, 2004 Inväntar Xbox-versionen B) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jasper Skrivet november 18, 2004 Anmäl Share Skrivet november 18, 2004 Jocke: Samma här, min dator skulle aldrig palla det ... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Yrat Skrivet november 18, 2004 Anmäl Share Skrivet november 18, 2004 Killzone>Halo 2, tyst jag försöker spela! :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet november 18, 2004 Anmäl Share Skrivet november 18, 2004 Får min pengar imorgon, då ska det handlas! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ragathol Skrivet november 18, 2004 Anmäl Share Skrivet november 18, 2004 Hade ett jävla trassel.. Först nästan 6 timmars nedladdning från Steam, sedan började grafiken bugga efter ett tag.. så jag fick slita ut gfc-filerna och installera om (tre timmar till). Men.. nu funkar det finfint i alla fall :) Mycket mycket trevligt spel. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jocke Skrivet november 18, 2004 Anmäl Share Skrivet november 18, 2004 Hade ett jävla trassel.. Först nästan 6 timmars nedladdning från Steam, sedan började grafiken bugga efter ett tag.. så jag fick slita ut gfc-filerna och installera om (tre timmar till). Men.. nu funkar det finfint i alla fall :) Mycket mycket trevligt spel. kort sammanfattning på ett av skälen till varför jag inte hänger i pc-spel-scenen.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ragathol Skrivet november 19, 2004 Anmäl Share Skrivet november 19, 2004 Lycka till att spela det med konsollkontroll säger jag... det är mycket precision och snabba manövrar inblandat... Svårt nog redan nu, och på medium. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ikkari Skrivet november 19, 2004 Anmäl Share Skrivet november 19, 2004 spel som hl, cs, quake med mera ska spelas på PC...så enkelt är det...=) men jag har inte testat det än...har det inte..men ja ska nog köpa det på DH..(om det finns där) annars ska ja beställa efter DH, samtidigt som ja beställer nya delar...=) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ElgeN Skrivet november 19, 2004 Anmäl Share Skrivet november 19, 2004 Köpte det på releasedagen och eftersom det släpptes (vad jag vet?) i hela världen på samma datum, eller iaf USA och Europa, så var det VÄLDIGT trångt på steam just den dagen/kvällen/natten. För mig tog det 5 timmar att logga in på mitt steamkonto över huvud taget. Vilket var LITE segt. Det var dock värt mödan... Kunde verkligen inte slita mig när jag väl började. Otroligt snyggt, och allt är interaktivt. Man blir chockad över hur allt fungerar så perfekt i samspel. AIn är riktigt bra också. Skulle vilja säga att det är smart att man måste regga CD-keyn över Steam och låsa upp allt därigenom. Det kommer försvåra det ordentligt för alla "Crackheads" :P Well, riktigt bra spel måste jag säga. Måste dock skaffa en lite bättre burk, eftersom man gärna vill pressa spelet till max helt lagfritt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet november 19, 2004 Anmäl Share Skrivet november 19, 2004 vad säger du? MÅSTE man regga det via steam för att det ska funka att spela? lite cp, jag har inte änns nån uppkoppling på min burk hemma! antar att jag inte kommer att köpa det trots allt, sablar! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Alcarcalimo Skrivet november 19, 2004 Anmäl Share Skrivet november 19, 2004 Det finns crackar ute som gör att du kan spela singleplayer utan att registrera på steam. Antar att det är acceptabelt så länge som du köper spelet och inte piratkopierar >:( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ladello Skrivet november 19, 2004 Anmäl Share Skrivet november 19, 2004 jag ä lite newbee men hur fixar man steam?.... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wilcon Skrivet november 19, 2004 Anmäl Share Skrivet november 19, 2004 ElgeN, vad spelar du på för burk då? Är lite orolig att min inte kommer klara av det >:( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ragathol Skrivet november 19, 2004 Anmäl Share Skrivet november 19, 2004 Jag har en Athlon XP1800+, 768 MB RAM, GF3 Ti200. Jag kör på 800x600 och medium på det mesta.. flyter fint om det inte blir väldigt mycket folk på skärmen. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Alcarcalimo Skrivet november 19, 2004 Anmäl Share Skrivet november 19, 2004 Klarade precis HL2. Oj vilken upplevelse från start till mål >:( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ladello Skrivet november 19, 2004 Anmäl Share Skrivet november 19, 2004 behöver man 2 partitioner till Hl2 och CS sourse?? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Petus Skrivet november 19, 2004 Anmäl Share Skrivet november 19, 2004 sitter o tankar det just nu. jävligt segt går det tyvär också (18 timmar) T_T imorse va det 8 timmar >:( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ElgeN Skrivet november 19, 2004 Anmäl Share Skrivet november 19, 2004 ElgeN, vad spelar du på för burk då? Är lite orolig att min inte kommer klara av det :( Jag spelar på en AMD Athlon XP2800+ (Barton) 512DDR GF4Ti4800SE och jag använder mig av 640 i upplösning. Flyter på fint. behöver man 2 partitioner till Hl2 och CS sourse?? Två partitioner? Nu förstår jag inte riktigt, men om du menar HD partitioner så är du ute och cyklar. Du får med CS source på köpet när du installat färdigt. Allt läggs i Steamfoldern. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg