Sceleris Skrivet augusti 6, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 6, 2007 Naze da?! Naze, Sceleris no chibi-san? ;_; Bara stundens nyck. :P Edit: Desu desu desu desu desu desu desu desu desu desu! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hanaji Skrivet november 10, 2007 Anmäl Share Skrivet november 10, 2007 Gör de fortfarande nya Chobits? Altså fler avsnitt, inte fler chobitsar:wink: Jag köpte en dvd-bok med Chobits men andra dvd:n funkade inte :( snyft Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet november 11, 2007 Anmäl Share Skrivet november 11, 2007 Gör de fortfarande nya Chobits? Altså fler avsnitt, inte fler chobitsar ;) Nej, mangan är avslutad sedan flera år, och animéserien likaså. Det enda nya i Chobits-väg sedan Chibits-mini-OVA:n 2003 är gästspel i Tsubasa: Reservoir Chronicle, samt nu i oktober musikvideon CLAMP in Wonderland 2 (vilken kan vara sevärd, om nu så bara för att det ser lite kul ut när Sumomo och Kotoko gnuggar näsor). Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hanaji Skrivet november 13, 2007 Anmäl Share Skrivet november 13, 2007 Oke tack för svar. Chobits är på 26 avsnitt, eller? För i så fall har jag alla... På en förstörd DVD men jaja... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet december 18, 2007 Anmäl Share Skrivet december 18, 2007 Oke tack för svar. Chobits är på 26 avsnitt, eller? För i så fall har jag alla...På en förstörd DVD men jaja... Nja egentligen 24 men det finns två stycken sk recap asnitt där det som hänt i serien visas i form av små klipp tillsammans med minimalt med ny animation. 12.5 och 24.5 typ tror jag det finns. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg