Dwolfsan Skrivet november 16, 2004 Anmäl Share Skrivet november 16, 2004 YahoO!! Japp så har man kommit så långt att man även reggat sig på Anime.se Här är en bild utav mig, klottrade lite på jobbet. All kretik uppskattas! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jasper Skrivet november 16, 2004 Anmäl Share Skrivet november 16, 2004 Gillar den! Fast den är lite sorgsen, inget YahoO! kanske. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dwolfsan Skrivet november 16, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet november 16, 2004 japp så rätt så, fast yahoot var igentligen inte just till bilden utan bara som ett "Tjena". Betyder juh det på japanska ^^' aj ja byter titel ... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ebba Skrivet november 16, 2004 Anmäl Share Skrivet november 16, 2004 najs najs...sad, but najs... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet november 16, 2004 Anmäl Share Skrivet november 16, 2004 WOHO! F'N va många skarpa tecknare det dyker upp och reggar sig här ^^ (Jag är grupp moderator för sidans tecknar grupp) Welcome! (åhh just det ja.. Jag kan tipsa dig att läsa alla superba serier på sidan) Snygg bild förresten Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ainat Skrivet november 16, 2004 Anmäl Share Skrivet november 16, 2004 som vanligt när du är i farten finns det inte mycket att klaga på men frågan är väll är det en Engel eller en jävul det ser liksom ut som han har horn Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThoseN Skrivet november 16, 2004 Anmäl Share Skrivet november 16, 2004 Nygg bild typ mobbod kat-pojke eller nåt. >:( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dwolfsan Skrivet november 16, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet november 16, 2004 Man tackar er alla !! Kommer nog lägga upp fler bilder så snart jag får tid. Hellsinger: Jao har redan läst lite ur några serier ... De är bra, synd bara att jag inte har så värst mycket tid för tillfälle så jag har inte hunnit kolla igenom så mycket annat på er sida men men de kommer väll med tiden antar jag ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Fantasy Skrivet november 16, 2004 Anmäl Share Skrivet november 16, 2004 Ahh...Jag gillar den^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kenshin Skrivet november 17, 2004 Anmäl Share Skrivet november 17, 2004 Snygg bild ;) Är det typ en döende ängel men kattöron? :D Välkommen till forumet, hoppas du ska trivas! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ikkari Skrivet november 17, 2004 Anmäl Share Skrivet november 17, 2004 jag ser inte bilden...verkar som servern den ligger på är nere eller nåt...kan iaf inte komma åt den.... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet november 17, 2004 Anmäl Share Skrivet november 17, 2004 Jag tycker att bilden defenetivt är helt okej! Fortsätt att rita så ofta du kan så kommer du att förbättras fort! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vicious Skrivet november 17, 2004 Anmäl Share Skrivet november 17, 2004 Välkommen till forumet! Hmm, intressant bild. Eller, snarare, intressant stil. Bilden i sig är snygg. Du har fångat känslan jättebra. Det jag menade med stilen var att den såg utvecklad ut. Och har möjligheter att utvecklas! Fortsätt rita, och du kommer bli grym, du har potential! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dwolfsan Skrivet november 18, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet november 18, 2004 Roligt att ni alla gillar min lilla bild! *helt rörd* Det var tänkt att vara horn, men ni kan ju tolka det som ni vill!! ^^' Jo min stil har sakta jobbats upp och jag tänker fortsätta jobba med den tills den dan jag dör. ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Daffid Skrivet november 18, 2004 Anmäl Share Skrivet november 18, 2004 snygg Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg