Japs Skrivet november 16, 2004 Anmäl Share Skrivet november 16, 2004 Orkar inte skriva så mycket nu så jag lägger bara upp bilderna. Raine - pixlad: Raine - skiss: Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ebba Skrivet november 16, 2004 Anmäl Share Skrivet november 16, 2004 najs najs, gillar dina små söta pixlar ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet november 16, 2004 Anmäl Share Skrivet november 16, 2004 Jag vill ha ToS, men det kommer till GC va >:( Själc sitter man med ett PS2. Jag gillar dina bilder, jag siktar på att bli så bra på att rita som du och zaffe! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThoseN Skrivet november 16, 2004 Anmäl Share Skrivet november 16, 2004 Skatan Milla det kommer en gång du är lika bra >:(. Nugg bild där Japs älskar dina små fina pixel-bilder gillar den stora med. :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kenshin Skrivet november 17, 2004 Anmäl Share Skrivet november 17, 2004 Otroligt söööt pixel ~~~~ :3 Skissen var det inge fel på heller! Någon gång ska jag måla lika bra som du ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThoseN Skrivet november 17, 2004 Anmäl Share Skrivet november 17, 2004 Och så är ju bilden väldigt likt pixeln. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ikkari Skrivet november 17, 2004 Anmäl Share Skrivet november 17, 2004 mycket bra... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doddis Skrivet november 17, 2004 Anmäl Share Skrivet november 17, 2004 Och så är ju bilden väldigt likt pixeln. Ja. Jag har också hållt på med pixel art som det kallas ett tag. Jag vet hur svårt det är (vet du me ThoseN ;)). Specielt färgläggningen på den här tycker jag är utomoderntlig! P.S nån gång får ni se mitt art work :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tomado Skrivet november 24, 2004 Anmäl Share Skrivet november 24, 2004 Vad för penna använder du? Jag såg en annan bild som var lila och denna orange. Vilken penna? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet november 25, 2004 Anmäl Share Skrivet november 25, 2004 Eftersom japs inte har tillgång till internet just nus kan jag svara på din fråga tomado! han använder vanlig stiftpenna (0.3) till så väl denna bild som den andra du nämnde! vad han gör (jag med för den delen) är att han ändrar färgen när han har scannat bilden till den färg han tyckar passar mest till just den bilden! men du ska inte haka upp dig på vilka pennor folk använder! man blir inte en bra tecknare pga vilken penna man använder. jag har tex aldrig frågat någon vad för penna någon annan använder! det är upp till en själv Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jasper Skrivet november 25, 2004 Anmäl Share Skrivet november 25, 2004 Snygg var den iaf. :> Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg