jagvillha Skrivet december 8, 2004 Anmäl Share Skrivet december 8, 2004 Jag har köpt min nu men inte hunnit läsa den än. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Izzy Skrivet december 25, 2004 Anmäl Share Skrivet december 25, 2004 Jag fick ettan igår (efter är jag...) har bara hunnit läsa halva. Somnade djupt sen. Har inte sett animen, men tycker att den har fått en trevlig start! ;) edit: hur många volymer(?) finns det? jag får väl börja spara en viss andel i m¨naden för att ha råd... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Buffi Skrivet december 26, 2004 Anmäl Share Skrivet december 26, 2004 Jedit: hur många volymer(?) finns det? jag får väl börja spara en viss andel i m¨naden för att ha råd... med tanke på att böckerna ju kostar 50kr styck och släpps varannan månad så är det ju inte direkt några stora summor du behöver spara... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lapse Skrivet december 28, 2004 Anmäl Share Skrivet december 28, 2004 Jag införskaffade NGE vol 1 idag faktiskt. Jag är inte ett så stort fan av animen men jag har förhoppningar om att mangan kommer att vara bättre. Jag har inte läst klart hela, men än så länge så är översättningen hur bra som helst. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaphod Skrivet december 28, 2004 Anmäl Share Skrivet december 28, 2004 Någon som har en aning när volym 2 kommer ut? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bankoiia Skrivet december 28, 2004 Anmäl Share Skrivet december 28, 2004 Volym 2 bör enligt mina beräkningar släppas nu i Januari, eller rättare sagt hoppas jag att så är fallet Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Izzy Skrivet december 29, 2004 Anmäl Share Skrivet december 29, 2004 WIIE, hoppas du har rätt!! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaVo Skrivet december 30, 2004 Anmäl Share Skrivet december 30, 2004 Detta är första Mangan jag har läst, kollat en del på anime men aldrig läst manga. Fick den i julklapp och längtar redan tills nästa del kommer. :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GinGirl Skrivet december 31, 2004 Anmäl Share Skrivet december 31, 2004 Jag tycker faktiskt inte att den var så bra, fast dom andra numrerna är kanske bättre? (?) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-Kakashi- Skrivet januari 9, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 9, 2005 Någon som har en aning när volym 2 kommer ut? Volym 2 bör enligt mina beräkningar släppas nu i Januari, eller rättare sagt hoppas jag att så är fallet Bok nummer 2 i serien Neon Genesis Evangelion kommer den 15 februari, nummer 3 den 15 maj. http://www.anime.se/forum/viewtopic.php?t=2379 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tomado Skrivet januari 15, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 15, 2005 Ja prieser är inte alltid så bra! T ex på Ica maxi kostade kajika 140 :- Det är ju en del pengar? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shike Skrivet januari 15, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 15, 2005 Heh, Kajika kostade 65 :- här eller nåt:D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-Kakashi- Skrivet januari 15, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 15, 2005 Kajika kostar nog 89:- i vår bokhandel... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shinji-kun Skrivet januari 16, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 16, 2005 visst e man glad att mangan kommit iu i sverige (hehe se avatar) XD men det e en sak jag tyker e synd i översättningen trots förklaringen: att dom kallar änglarna för Apostlar, tycker det låter fult men jag får väl vänja mig :( var det zimeon somt skrivit det där... öhhh umm... aja jag står fortfarande för det jag säger... straffa mig XD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
b8q Skrivet januari 16, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 16, 2005 men det e en sak jag tyker e synd i översättningen trots förklaringen: att dom kallar änglarna för Apostlar, tycker det låter fult men jag får väl vänja mig :( Tja, jag antar att översättaren går efter det japanska ORIGINALET. Fult eller ej, det är ju mer RÄTT så. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zimeon Skrivet januari 17, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 17, 2005 att dom kallar änglarna för Apostlar, tycker det låter fult men jag får väl vänja mig :( Man vänjer sig. Allt låter eller smakar konstigt till en början. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaVo Skrivet januari 20, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 20, 2005 Gillar översättningen :D, men det kunde bli 15 februari lite anabbare ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GinGirl Skrivet februari 23, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 23, 2005 Oj, nu när jag läst tvåan blev den faktiskt lite bättre. Men den får nog godkändt ;) om den blev bra i andra boken blir den nog bättre sedan... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryuji Skrivet februari 23, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 23, 2005 Jag har köpt båda numren, men inte hunnit läsa dom än. Just nu är jag fast i one piece ;). Men det ska bli skoj att börja läsa dom sen. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GinGirl Skrivet februari 25, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 25, 2005 Jag längtar till nästa bok, hoppas den har blivit ännu bättre då med. Men det blir den nog, eftersom den blev det nu, vid andra numret. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaku Skrivet februari 25, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 25, 2005 e de 1:an och 2:an som har kommit ut i affärerna? lr har de kommit mer? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryuji Skrivet februari 25, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 25, 2005 e de 1:an och 2:an som har kommit ut i affärerna? lr har de kommit mer? Till och med nr 2. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shinji-kun Skrivet februari 27, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 27, 2005 jag sitter med bara nr 1 hemma ;). Och det beror på att ingen av bokhandlarna har fått in/beställt den än :(:(:(:( allt är säkert bokreans fel... (hata hata hata bokrea)... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-Kakashi- Skrivet februari 27, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 27, 2005 allt är säkert bokreans fel... (hata hata hata bokrea)... Nä, bokrea är ju bra! Köpte fyra Ranma ½-pocketar för 39 kr/st ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shinji-kun Skrivet februari 28, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 28, 2005 jo egentligen gillar jag oxå bokrea... jag kanske överdrev en smula... förlåt förlåt Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg