Shikamaru Skrivet november 16, 2004 Anmäl Share Skrivet november 16, 2004 har sett animen och en del trailers till spelet till PL2... vill ha spelet >:( men vet inte vad jag kan få tag på det?!? nån som vet var man kan köpa berserk till PL2? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LizZiGicLae Skrivet november 16, 2004 Anmäl Share Skrivet november 16, 2004 Du kan importera det på lik-sang, NTSC/J-version. En PAL-version känns dock inte så trolig för tillfället... synd det. Här är officiella hemsidan förresten. Kul för de som kan japanska. Ooh, man skulle vilja ha den där Special Edition-grejen... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Buffi Skrivet november 16, 2004 Anmäl Share Skrivet november 16, 2004 Tja... risken för en palversion finns väl kanske iom att förra berserkspelet (det till dreamcast) ju släpptes i pal. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LizZiGicLae Skrivet november 16, 2004 Anmäl Share Skrivet november 16, 2004 Blir inte förvånad om det är så att det spelet sålde dåligt och det gör att Sammy inte vill släppa detta spel här i Europa. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjall Raven Skrivet november 16, 2004 Anmäl Share Skrivet november 16, 2004 För mig ser det ut som ännu en Devil May Cry-kopia och är inte så intresserad. Grafiken är dock grym. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LizZiGicLae Skrivet november 16, 2004 Anmäl Share Skrivet november 16, 2004 Antar att folk som inte riktigt är ett sånt fan av Berserk inte är så intresserade i spelet men själv är jag väldigt intresserad av det. Jag menar... det är ju Berserk. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ElgeN Skrivet november 16, 2004 Anmäl Share Skrivet november 16, 2004 Håller med, är man ingen berserkfantast (Hur kan man inte vara det?) så kanske detta inte lockar så mkt, men jag tror det finns inslag i detta spel som kan ge även den som inte gillar berserk ngt som är intressant. Önskar mig en PAL version med japanskt tal och engelsk sub. Gud vad underbart det hade varit. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Buffi Skrivet november 16, 2004 Anmäl Share Skrivet november 16, 2004 Jag köpte och gillade dreamcastspelet även fast jag aldrig varit mycket till berserk-fan. Klockrent beat em up Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ior Skrivet november 17, 2004 Anmäl Share Skrivet november 17, 2004 Dreamcastspelet lider enligt mig lite av att det är för trångt för att svinga sin drakdräpare vilket gör att man måste fega med armborstet vilket tar tid. Bossfighterna och banor med inte så många trånga passager är dock riktigt mysiga. Läste en intressant sak om dreamcastspelet, har man en japansk sparfil i VMUn och startar med en engelsk skiva så blir spelet textat på japanska. *Ior som undrar om det går att dubba Puks röst till engelska.* Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LizZiGicLae Skrivet november 17, 2004 Anmäl Share Skrivet november 17, 2004 Mailade för övrigt Sammy angående Berserk till PS2 och dess release i Europa och svaret blev så här: "Thank you for your opinion about BERSERK. Unfortunately, this title is not scheduled to be released in the European market at this moment. We will make use of your comments for our future development. Thank you for your kind understanding." Så just nu verkar det som sagt inte vara på väg. Men vill någon av er maila och försöka övertala dem (Hey, man kan ju alltid prova) så är adressen: sammy@info.mail.sammy.co.jp Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Buffi Skrivet november 17, 2004 Anmäl Share Skrivet november 17, 2004 Dreamcastspelet lider enligt mig lite av att det är för trångt för att svinga sin drakdräpare vilket gör att man måste fega med armborstet vilket tar tid. Bossfighterna och banor med inte så många trånga passager är dock riktigt mysiga. Uhm... när du är i trånga korridorer så kan du ju stoppa ner svärdet och slåss med händerna vilket oftast är riktigt effektivt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ElgeN Skrivet november 19, 2004 Anmäl Share Skrivet november 19, 2004 Mailade för övrigt Sammy angående Berserk till PS2 och dess release i Europa och svaret blev så här: "Thank you for your opinion about BERSERK. Unfortunately, this title is not scheduled to be released in the European market at this moment. We will make use of your comments for our future development. Thank you for your kind understanding." Så just nu verkar det som sagt inte vara på väg. Men vill någon av er maila och försöka övertala dem (Hey, man kan ju alltid prova) så är adressen: sammy@info.mail.sammy.co.jp Det var inga glada nyheter. :( Självklart måste det tjatas från publiken i väst. Jag tror faktiskt dem har svårt att hitta distrubitörer här i EU som skulle ge bra vinst. + Osäkerheten. *Mailar!* Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shikamaru Skrivet november 22, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet november 22, 2004 synd :( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LizZiGicLae Skrivet november 22, 2004 Anmäl Share Skrivet november 22, 2004 Det var inga glada nyheter. :( Självklart måste det tjatas från publiken i väst. Jag tror faktiskt dem har svårt att hitta distrubitörer här i EU som skulle ge bra vinst. + Osäkerheten. *Mailar!* Berätta gärna vad du får för svar, om du får precis samma som jag eller så. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shikamaru Skrivet november 24, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet november 24, 2004 är de här Berserk trailerna till P2 spelet??? http://www.gametrailers.com/vault-b.html Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ior Skrivet november 24, 2004 Anmäl Share Skrivet november 24, 2004 Måste vara det, sammy + bärsärk = ps2spel. *Ior som gärna vill köpa spelet.* Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shikamaru Skrivet november 26, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet november 26, 2004 ser ju as grymt ut ju :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ElgeN Skrivet november 29, 2004 Anmäl Share Skrivet november 29, 2004 Det var inga glada nyheter. :( Självklart måste det tjatas från publiken i väst. Jag tror faktiskt dem har svårt att hitta distrubitörer här i EU som skulle ge bra vinst. + Osäkerheten. *Mailar!* Berätta gärna vad du får för svar, om du får precis samma som jag eller så. Måste tyvärr meddela att jag fick samma svar... Men man vet ju aldrig, men man ska aldrig ha några förhoppningar. Dem krossas bara. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet december 25, 2004 Anmäl Share Skrivet december 25, 2004 verkar riktigt nice får nog också ta å maila dem... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet december 29, 2004 Anmäl Share Skrivet december 29, 2004 För mig ser det ut som ännu en Devil May Cry-kopia och är inte så intresserad. Grafiken är dock grym. Kan meddela att första Berserkspelet som går i samma anda som det till ps2 kom året före Devil May Cry, så det är väl rättare sagt DMC som är en kopia av Berserk..... Berserk till Dreamcast kom 2001 DMC till PS2 kom 2002 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg