Shikamaru Skrivet november 15, 2004 Anmäl Share Skrivet november 15, 2004 nån som kört spelet än? har inte köpt det än (brist på pengar :( ) , någon som vet nått om när pc versionen släpps? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Miyuki Skrivet november 15, 2004 Anmäl Share Skrivet november 15, 2004 Har inte orkat prova än >; Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jocke Skrivet november 15, 2004 Anmäl Share Skrivet november 15, 2004 Spelat och klarat ut det.. Försöker på Legendary nu, men det är snuskigt svårt.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vanilla Skrivet november 15, 2004 Anmäl Share Skrivet november 15, 2004 Lika underhållande som det första spelet. Det vill säga att jag typ... ogillar det som fan. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tireces Skrivet november 15, 2004 Anmäl Share Skrivet november 15, 2004 nån som kört spelet än? har inte köpt det än (brist på pengar :( ) , någon som vet nått om när pc versionen släpps? Pc versionen ? Det verkar inte vara någon på gång. Men om det är så lär det säkert dröja 1.5-2 år till. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet november 15, 2004 Anmäl Share Skrivet november 15, 2004 Det måste vara spel torka till X-lådan, blir så stor uppståndelse för att Halo 2 kommer. Jag kan lova att det inte kommer bli lika stor uppståndelse när MGS3 kommer till PS2. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Alcarcalimo Skrivet november 15, 2004 Anmäl Share Skrivet november 15, 2004 För kort.... klarade spelet på 1 kväll (kväll = hela natten) Dock grymt roligt :) Håller också på med legendary just nu... inte direkt förlåtande >:( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kenshin Skrivet november 15, 2004 Anmäl Share Skrivet november 15, 2004 Spelade det på Eb-games idag O.o Det var okej. Ska nog skaffa det till pc. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shikamaru Skrivet november 16, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet november 16, 2004 vad jag har sett av spelet så verkar det vara riktigt grymt, älskade ettan(klarade ut det på pc) så jag blir nog inte besviken :P ... nån som vet vad ett X-box kostar? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Alcarcalimo Skrivet november 16, 2004 Anmäl Share Skrivet november 16, 2004 Själva enheten? runt 1000kr begagnat skulle jag tippa. 1400 eller så nytt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shikamaru Skrivet november 26, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet november 26, 2004 k. tack :P ska köpa ett snart nu, sugen på Halo 2 >:D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mitake Skrivet december 24, 2004 Anmäl Share Skrivet december 24, 2004 mgs3 är ju redan släppt ;) har klarat ut det och jag kan säga att det är grymt som fan. och sen om halo2, har klarat ut det, spelar på legendary (attans vad svårt det är, men jag är snart klar :)) och det är grymt mycket bättre än ettan vid multiplayer. det finns ingenting bättre än att sitta fyra pers på två olika tv´s och lira 2vs2 klockan tre på natten ^_^. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NagisaKaoru Skrivet december 25, 2004 Anmäl Share Skrivet december 25, 2004 Har testat spelet men har inte det. Dels för att jag inte har en XB och dels för att jag är totalt värdelös på shoot em up (konsoll). Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Yugge Skrivet december 25, 2004 Anmäl Share Skrivet december 25, 2004 Tycker det verkar rätt tråk :O Men jag är för HL2 och MGS3 så det förklarar väll saken :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet december 29, 2004 Anmäl Share Skrivet december 29, 2004 Vi skaffade Halo 2 igår och vi klarade ut det på ca 11h (toapauser och middag inräknat).. Ska spela det på nästa svårighetsgrad lite senare. Jag fattar inte hur bra Halo 2 är! Det borde vara förbjudet för ett spel att vara så här bra^^ Några verkar dock inte så himla förtjusta i det här märker jag men jag fastnade för den direkt :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AIe Skrivet januari 3, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 3, 2005 Du är inte ensam. Jag och en kompis satt och lirade två nätter i rad på projektor och 5.1 surroundsystem och det var nog något av det bästa inom spelväg jag upplevt i hela mitt liv. ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CyberSphere Skrivet januari 3, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 3, 2005 Du är inte ensam. Jag och en kompis satt och lirade två nätter i rad på projektor och 5.1 surroundsystem och det var nog något av det bästa inom spelväg jag upplevt i hela mitt liv. ;) :) det är ju precis vad jag gjorde :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GinGirl Skrivet januari 3, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 3, 2005 Halo 2 är lite överskattat. Jag tycker i alla fall att det är jobbigt att grafiken är först ful, och sedan blir den bra! Men det är ju ganska roligt att spela! Speciellt över internet. ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
No/One Skrivet januari 3, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 3, 2005 Dessa fpsspel tycker jag ska hålla sig till datorer för att styra snubben är näst in till totalt omöjligt. När man ska sikta så träffar man alltid bredvid ;) sen är ljudena från vapnena mesiga :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg