tetsuo-shima Skrivet april 4, 2004 Anmäl Share Skrivet april 4, 2004 Hur fixar ni era anime filmer,från datorn,från nån butik,köpt utomlands (?) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wilcon Skrivet april 4, 2004 Anmäl Share Skrivet april 4, 2004 Jag tar hem fansubs från nätet, oftast. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet april 4, 2004 Anmäl Share Skrivet april 4, 2004 Jag tar hem fansubs från nätet, oftast. Samma här, man har inte så mycket val om man vill kolla på lite mer okända serier! Exempelvis FMP, CB kan man ju köpa, då gör man det... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sanji-san Skrivet april 4, 2004 Anmäl Share Skrivet april 4, 2004 Jag laddar ner fansubs, och sen om jag gillar det så hamnar den på "animeköplistan" (om animen är licenserad då vill säga ;) ). Och sen så betar man av listan. Hur snabbt det går beror ju på hur mycker pengar man har eller hur. :P Ifersej så blir listan bara större och större eftersom man (såklart) vill köpa mer än det man har råd med. Än så länge så har jag fixat all min anime från svenska online-butiker. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xenocloud Skrivet april 4, 2004 Anmäl Share Skrivet april 4, 2004 Jag laddar min Anime från nätet. Jag har köpt väldigt lite Anime men håller på att samla pengar till massa Anime DVD från nätbutikerna. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Herid Fel Skrivet april 4, 2004 Anmäl Share Skrivet april 4, 2004 Jag laddar hem allting. Jag köper i stort sett aldrig Anime. Har varit påväg ett par gånger men min snålhet har hindrat mig. För, vad spelar det för roll? Att ha en cd-skiva med anime eller kunna se den på TV:n via datorn. Samma resultat, man bara slipper betala. Och om en serier är väldigt, bra. Så som Full Metal Alchemist, Witch Hunter Robin och Wolf's rain. Då kanske jag till och med köper den. Och om jag ser FMA på en DVD-box på Webhallen så köper jag den. Den är verkligen värd att köpas. Det är bara serier som man respekterar som man sponsrar i mitt fall. Och eftersom jag uppskattar få serier så är det bara tre kandidater av de anime serier som hitills gör sig värd att bli köpt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sanji-san Skrivet april 4, 2004 Anmäl Share Skrivet april 4, 2004 Och eftersom jag uppskattar få serier så är det bara tre kandidater av de anime serier som hitills gör sig värd att bli köpt. Med andra ord, då har inte du sett så mycket anime. ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Herid Fel Skrivet april 4, 2004 Anmäl Share Skrivet april 4, 2004 Fel. Jag har sett mycket anime. Och jag tänker inte skryta om det men jag har sett långt mer än du tror att jag har. Jag bara är kinkig, och har ingen humor... Eller, nog har jag, men inte så mycket av den s k "vanliga" humorn. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sanji-san Skrivet april 4, 2004 Anmäl Share Skrivet april 4, 2004 Det finns mycket anime som är värd att kolla på men inte köpa menar du? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Patrioil Skrivet april 4, 2004 Anmäl Share Skrivet april 4, 2004 Jag laddar hem min anime och bränner det med min DVD brännare :P både pojkvännen och jag gör det. MEN, jag köper ALL min Ranma½ anime... jag köpte nyss den andra filmen för nästan 300 spänn, ch det är jag glad för :P Men oftast kastar jag det mesta jag laddar hem...det går ju alltid att köpa eller ladda hem igen :/ men om jag inte gillade serien särkilt mycket e det ju ingen idé att bränna... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MackanRoyan Skrivet april 4, 2004 Anmäl Share Skrivet april 4, 2004 Japp himla tur att man var tidigt ute att köpa Dvd brännare, blev galen på alla gamla cd skivor. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Patrioil Skrivet april 4, 2004 Anmäl Share Skrivet april 4, 2004 min DVD brännare är inbyggd i tornet från början :/ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Herid Fel Skrivet april 4, 2004 Anmäl Share Skrivet april 4, 2004 Det finns mycket anime som är värd att kolla på men inte köpa menar du? Korrekt. Jag vill ha något väldigt bra om jag skall anse det värt att köpa. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Patrioil Skrivet april 4, 2004 Anmäl Share Skrivet april 4, 2004 Jag ska nog ta och köpa Excel Saga när jag har råd, och sen någon DVD box med Ranma½ och Spirited Away Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cainz Skrivet april 4, 2004 Anmäl Share Skrivet april 4, 2004 Brukar kolla på en del genom Winamp internet TV, går en del bra serier där och man behöver inte tanka och hålla på... Jobbigt att den måste buffra lite då och då men det kan man väl stå ut med. Filmer tankar jag oftast. Brukar tänka att: "Om den e bra köper jag den sen" men brukar oftast bli så att man snålar och skiter i det tillsist. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avathar Skrivet april 4, 2004 Anmäl Share Skrivet april 4, 2004 Brukar kolla på en del genom Winamp internet TV, går en del bra serier där och man behöver inte tanka och hålla på... Jobbigt att den måste buffra lite då och då men det kan man väl stå ut med. Filmer tankar jag oftast. Brukar tänka att: "Om den e bra köper jag den sen" men brukar oftast bli så att man snålar och skiter i det tillsist. ÅH? har du någon bra adress att dela med dig för det? ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Geo Skrivet april 4, 2004 Anmäl Share Skrivet april 4, 2004 oftast så tar jag fansubs, men det är ju alltid kul att köpa dom ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cainz Skrivet april 4, 2004 Anmäl Share Skrivet april 4, 2004 Brukar kolla på en del genom Winamp internet TV, går en del bra serier där och man behöver inte tanka och hålla på... Jobbigt att den måste buffra lite då och då men det kan man väl stå ut med. Filmer tankar jag oftast. Brukar tänka att: "Om den e bra köper jag den sen" men brukar oftast bli så att man snålar och skiter i det tillsist. ÅH? har du någon bra adress att dela med dig för det? :) Beror på vad du vill se... finns ett tiotal olika kanaler med blandad kvalitet... Winamp > Media libary > Internet TV. Sen kan du filtrera ut anime. De flesta kanaler är oftast fulla men har man tur så hittar man en med ett par tomma slots... lycka till :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spazer Skrivet april 4, 2004 Anmäl Share Skrivet april 4, 2004 Jag köper all min Anime från nätet... http://www.dvdnorden.se har jag beställt en del ifrån, de har ju tveklöst sveriges största anime utbud men inte alltid billigast... Brukar välja mellan http://www.sfbok.se http://www.webhallen.se http://www.dvdnorden.se http://www.discshop.se Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tetsuo-shima Skrivet april 5, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet april 5, 2004 Själv så tar jag hem fansubs och laddar ner eller köper (men bara lite större titlar)från olika butiker, eller ser på tv Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hero Skrivet april 6, 2004 Anmäl Share Skrivet april 6, 2004 Brukar ladda ner min anime från nätet innan jag köper den, men när jag väl har bestämmt mig för att köpa någon anime som jag tyckte var bra så brukar jag beställa den från "webhallen.se". Det är ju visserligen inte bara en sida med försäljning för anime, men det är den bästa sidan som finns hitills tycker jag! :) Mycket varierande sortiment, där du kan hitta det mest du söker. (Dom har för det mest allt på lagret också, så det blir inga jobbiga väntetider på att dom ska få in nya....och det är ju bara ett plus i kanten!) Ha det bra!! ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pudrad^fjolla Skrivet april 6, 2004 Anmäl Share Skrivet april 6, 2004 >:D Jag laddar bara hem fansubs, köper nästan aldrig anime på dvd. Har varit på väg ett par gånger men sedan har jag hindrat mig själv och tänkt " jag kan ju lika gärna ladda hem det gratis". Dessutom så är det ju svindyrt med anime dvd:s. Ska kanske t aoch köpa one piece på dvd OM det komemr någon gång i framtiden. Men det gör det troligtvis aldrig. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kaboki Skrivet april 6, 2004 Anmäl Share Skrivet april 6, 2004 jag ladder fansubs(när jag har internet vill säga :) ) det blir mer skonsams mot plånboken. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
_MFKR_ Skrivet april 7, 2004 Anmäl Share Skrivet april 7, 2004 Oftast fansubs som jag laddar hem:P Men om jag hittar en anime jag vill ha till bra pris så köper jag oftast den Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rejser Skrivet april 8, 2004 Anmäl Share Skrivet april 8, 2004 kör fansubs, via torrents, sätter man en torrent på laddning, sedan när man kommer tillbaka så har man hela serien nerladdad. Farligt för hårddisken dock. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg