Ashtangi Skrivet november 20, 2004 Anmäl Share Skrivet november 20, 2004 Vad du är tråkig Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet november 20, 2004 Anmäl Share Skrivet november 20, 2004 visst kliar det Milla, men det överväger inte hur kul det ändå är att bada ^^ kanske är så att det kliar mer på dig än mig! men det är typ bara o låtabli att klia tillbaka, jag är allergisk mot åtaliga mer ämnen som får det att klia särskilt på sommaren ser jag det mer lr mindre som en utmaning att inte klia tillbaka, vad finns annars att gjöra år saken? inte för att det är kul, men men Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashtangi Skrivet november 20, 2004 Anmäl Share Skrivet november 20, 2004 Är man klor allergiker som jag så kliar det över HELA kroppen, dock så är det värst i näsan.För övrigt skulle jag alldrig ha näsklämma på mig på 100 år, av förståeliga skäl. Jag borde nog förståt dej bättre innan.. Jag är oxå lite av en klor-allergiker. Kliar hemskt i ögonen. Har typ inte simmat i klorvatten på tre år. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Elwin_Baltia Skrivet november 20, 2004 Anmäl Share Skrivet november 20, 2004 Varför valde du franska överhuvudtaget då? Onödigt att läsa ett språk som du inte är intresserad av. Jag läste bara engelska på högstadiet för att det inte fanns något annat som jag kände att jag hade nytta av. Japanska går ju inte att läsa så... = Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjall Raven Skrivet november 20, 2004 Anmäl Share Skrivet november 20, 2004 Vad du är tråkigTack så mycket.Sen kan jag säga att nästan alla får irritationer i ögonen när de badar i klor. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
manik Skrivet november 20, 2004 Anmäl Share Skrivet november 20, 2004 Vad du är tråkigTack så mycket.Sen kan jag säga att nästan alla får irritationer i ögonen när de badar i klor. teknisktsätt är du bara 60% tråkig >D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Petus Skrivet november 20, 2004 Anmäl Share Skrivet november 20, 2004 Petus:Vad gör du istället? Vi får välja om vi vill simma eller styrketräna (väldigt bra :D ) antingen så får jag göra frågor som står i en bok eller så får jag "gå" en promenad. och med "gå" menar jag cyckla och sen vila de 40 minuterna som är kvar av lektionen. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjall Raven Skrivet november 21, 2004 Anmäl Share Skrivet november 21, 2004 Vad du är tråkigTack så mycket.Sen kan jag säga att nästan alla får irritationer i ögonen när de badar i klor. teknisktsätt är du bara 60% tråkig >D ...Sen tycker jag också det är lite konstigt att man inte ser ironin i mina inlägg. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Daffid Skrivet november 21, 2004 Anmäl Share Skrivet november 21, 2004 Man blir sådär äckligt torr i huden när man har badat.:D Skolkar iofs typ aldrig lika bra o sitta o ta det lungt där som att göra det nån annanstans. Tog iofs sovmorgon på ett prov för några veckor sen, lärarn blev inte glad o ja får inte göra provet:D(en av de sämsta bestraffningarna nånsin). Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet november 21, 2004 Anmäl Share Skrivet november 21, 2004 Man blir sådär äckligt torr i huden när man har badat.:D haha, vad är du för en kvinna ^^ själv har man ingen jumpa på schemat! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashtangi Skrivet november 21, 2004 Anmäl Share Skrivet november 21, 2004 Man blir sådär äckligt torr i huden när man har badat.:D Du vet väl att de finns krämer för sånt. (Och det är inte bara tjejer som använder det.) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
manik Skrivet november 21, 2004 Anmäl Share Skrivet november 21, 2004 haha, och det gör honom mer till en man ^^ driver bara med dig Daffid ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
stargirl96 Skrivet december 4, 2004 Anmäl Share Skrivet december 4, 2004 hallå Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
stargirl96 Skrivet december 4, 2004 Anmäl Share Skrivet december 4, 2004 hur gör man bilder?? :S Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
stargirl96 Skrivet december 4, 2004 Anmäl Share Skrivet december 4, 2004 HALLÅÅÅÅÅÅÅ!!kan någon svara >:) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jasper Skrivet december 4, 2004 Anmäl Share Skrivet december 4, 2004 Det är fan ingen chat det här! Och vad menar du med göra egna bilder? Papper och penna gissar jag..:O Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doddis Skrivet december 4, 2004 Anmäl Share Skrivet december 4, 2004 *pip* *pip* varning idiot som inte läst reglerna har inträdit i tråden användar namn: stargirl96 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cainz Skrivet december 5, 2004 Anmäl Share Skrivet december 5, 2004 Svårt att slippa skolan, det är ju bara att inte gå dit. De kommer inte och hämtar dig direkt.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg