swan Skrivet november 14, 2004 Anmäl Share Skrivet november 14, 2004 i morn så e det skola, :( tror att första lektionen blir franska (suger) kommer nog bara sitta och klottra ner mitt skrivhäfte nån som har nåt sätt att bara slippa skiten Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Petus Skrivet november 14, 2004 Anmäl Share Skrivet november 14, 2004 slippa skolan eller bara den lektionen? om det är lektionen, ta en sovmorgon sen säger du att du va hos tandläkaren. works everytime XD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet november 14, 2004 Anmäl Share Skrivet november 14, 2004 sjukanmäl dig Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Daffid Skrivet november 18, 2004 Anmäl Share Skrivet november 18, 2004 Petus: Funkar bara på kort sikt inte. Om det e första lektionen, så försov dig bara e det senare så få bara ont i huvet lr nåt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Petus Skrivet november 18, 2004 Anmäl Share Skrivet november 18, 2004 Petus: Funkar bara på kort sikt inte. jo, det funkar alltid. jag gör alltid det om jag inte orkar med nån lektion. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jasper Skrivet november 19, 2004 Anmäl Share Skrivet november 19, 2004 Det blir ju lite problem när läraren undrar varför du är hos tandläkaren varenda dag.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashtangi Skrivet november 19, 2004 Anmäl Share Skrivet november 19, 2004 Det blir ju lite problem när läraren undrar varför du är hos tandläkaren varenda dag.. Han måste tycka du har väldigt dåliga tänder isf, hehe... Om du vill skippa hela dan, så spela sjuk. Brukar jag göra. Brukar funka hela tiden. Mamma blir SÅ orolig när man är "sjuk". Gör det nån gång när din morsa ska jobba på eftermiddan, då kan du göra va du vill.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet november 19, 2004 Anmäl Share Skrivet november 19, 2004 Det där med tandläkaren funkade fläckfritt på japs enda tills manik avslöjade mig >:( orkar inte jag första lektionen så tar jag helt änkelt bara sovmorgon! som nu XP Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Petus Skrivet november 19, 2004 Anmäl Share Skrivet november 19, 2004 men alltså "tandläkar trixet" är inte ett vardaglig skolk sak. den kommer typ lite då och då. och om dom frågar varför du går dit så ofta säger man "Jag lagade sista och nu ska dom göra en undersökning på mig och se om lagningen höll" eller "jag drog ut en tand, och nu ska dom kolla om det har blivit infekterat" då kan man göra så ett par gånger i månaden. annars kan man gå fram typ 10 minuter efter lektions start och säga till läraren "jag måste gå och prata med [instert lärare] om [instert ämne]" sen kommer man tillbaka ungefär 10 minuter innan lektionen slutar för annars kommer läraren kolla upp om det stämde. om du vill skippa badet på idrotten säger du bara "jag är förskyld" han kan inte säga emot >:(, Skippa idrottens vanliga aktiviterer genom att säga att du har skoskav, han vill knappast undersöka det. om du vill va hemma för dagen utan att ens gå till skolan eller söka om ledighet säger du bara nästa dag till läraren att du va på t.e.x begravning eller undersökning eller dylikt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashtangi Skrivet november 20, 2004 Anmäl Share Skrivet november 20, 2004 Det är därför tjejer har en bra fördel mot killar, när det gäller bad i skolan.. Det är bara att slänga på valpögonen och säja att man har mens. Funkar varje gång, om det är en gång i månaden man ska simma. Läraren kan aldrig stå emot en tjejs valpögon, hehe... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjall Raven Skrivet november 20, 2004 Anmäl Share Skrivet november 20, 2004 Jag sa att jag var allergisk mot klor. Slapp att simma under hela terminen >:D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet november 20, 2004 Anmäl Share Skrivet november 20, 2004 gillar ni inte o bada lr? jag är allergisk mot klor men badar iaf! när jag inte vill göra nått får jag helt enkelt damp och drar därifrån! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Yrat Skrivet november 20, 2004 Anmäl Share Skrivet november 20, 2004 Men vad är de emd er? Bada är roligaste som finns :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashtangi Skrivet november 20, 2004 Anmäl Share Skrivet november 20, 2004 Visst, bada kan va kul.. Men inte att motionssimma.. Åka ner från rutschkanor och plaska vatten är kul.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjall Raven Skrivet november 20, 2004 Anmäl Share Skrivet november 20, 2004 Allt som har med vatten är trist oavsett om det är rutchkanor eller motionsträning. Iaf så är det gympan jag skolkar ifrån, då är det alltså en massa längder. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashtangi Skrivet november 20, 2004 Anmäl Share Skrivet november 20, 2004 Fjall Raven:Så du menar att allt som har med vatten och göra är tråkigt? Rent tekniskt är det omöjligt. För du själv består av 60% vatten.. Om du nu säjer att allt som har med vatten att göra är tråkigt, så vore ju alla människor tråkiga.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet november 20, 2004 Anmäl Share Skrivet november 20, 2004 Jag är också allergisk mot klor, det värsta som finns då är att få vatten i näsan.... GAH! Jag står inte ut med hur mycket det kliar då! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjall Raven Skrivet november 20, 2004 Anmäl Share Skrivet november 20, 2004 Fjall Raven:Så du menar att allt som har med vatten och göra är tråkigt? Rent tekniskt är det omöjligt. För du själv består av 60% vatten.. Om du nu säjer att allt som har med vatten att göra är tråkigt, så vore ju alla människor tråkiga.. Ja precis så menade jag. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashtangi Skrivet november 20, 2004 Anmäl Share Skrivet november 20, 2004 Jag är också allergisk mot klor, det värsta som finns då är att få vatten i näsan....GAH! Jag står inte ut med hur mycket det kliar då! Ett råd: Använd näsklämma. Och simglasögon om du får ont i ögonen. Fjall Raven:Du kan ju omöjligt mena att absolut alla människor är tråkiga. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet november 20, 2004 Anmäl Share Skrivet november 20, 2004 Är man klor allergiker som jag så kliar det över HELA kroppen, dock så är det värst i näsan. För övrigt skulle jag alldrig ha näsklämma på mig på 100 år, av förståeliga skäl. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashtangi Skrivet november 20, 2004 Anmäl Share Skrivet november 20, 2004 Okey, förlåt.. :( Kom just på nu att dom säljer nog inte såna längre Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet november 20, 2004 Anmäl Share Skrivet november 20, 2004 Du har inget att be om ursäkt för, du visste inte bättre. Jag är tacksam över att du försökte hjälpa mig, faktiskt så är jag det. Dock så går det ej att hjälpas. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Petus Skrivet november 20, 2004 Anmäl Share Skrivet november 20, 2004 jag är en urusel simmare så när vi har idrott simmar typ alla 10 längder jag klarar knappt 2 st. så jag skippar badet. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashtangi Skrivet november 20, 2004 Anmäl Share Skrivet november 20, 2004 Petus:Vad gör du istället? Vi får välja om vi vill simma eller styrketräna (väldigt bra :D ) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjall Raven Skrivet november 20, 2004 Anmäl Share Skrivet november 20, 2004 Jag är också allergisk mot klor, det värsta som finns då är att få vatten i näsan....GAH! Jag står inte ut med hur mycket det kliar då! Ett råd: Använd näsklämma. Och simglasögon om du får ont i ögonen. Fjall Raven:Du kan ju omöjligt mena att absolut alla människor är tråkiga. Jo asså jag menar allvar, verkligen. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg