ThoseN Skrivet november 14, 2004 Anmäl Share Skrivet november 14, 2004 Ni som är bra på teckna,kan ni säga en bra bleck penna har sökt länge men har inte hittat så bra pennar hest tunn tusch nån hemsida som har det eller nån bra affär p.s med bra kvalle. ^^. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ebba Skrivet november 14, 2004 Anmäl Share Skrivet november 14, 2004 hmms, bläck penna =P inte för att ja själv använder sånna saker men wettergrens borda la ha nåt? lr akademibokhandeln...lr nåt sånt..ingen aning ^^; Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet november 15, 2004 Anmäl Share Skrivet november 15, 2004 har en tuch 0.05 som jag tycker är bra, minns inte märke, men det har nog ingen större betydelse eftersom jag köpte min i första bästa affär som sålde så tunna tuchpennor! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThoseN Skrivet november 15, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet november 15, 2004 Får leta lite på bokia claes ohllsson men tack så mycket skriv gärna mer svar om ni kan. :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Fantasy Skrivet november 15, 2004 Anmäl Share Skrivet november 15, 2004 Jag kan tänka mig att det är akademibokhandeln som har best utbud av sånt i Jönköping(antar att det är där du hade tänkt att köpa), jag hade iallafall tänkt gå och kolla där nån dag snart....antagligen denna veckan. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThoseN Skrivet november 15, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet november 15, 2004 Kankse får stick dit på lördag jag får nöja mig med min sprit pennor :P (som suger). Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Fantasy Skrivet november 18, 2004 Anmäl Share Skrivet november 18, 2004 Hittat lite grejer nu och bäst utbud av pennor etc har nyströms bokhandel på klostergatan....bara så att du vet. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg