ebba Skrivet november 14, 2004 Anmäl Share Skrivet november 14, 2004 jadu, nu finns han visst i färg oxå... http://www.deviantart.com/deviation/12330487/ åsså en annan bild....massa ketchup XD http://www.deviantart.com/deviation/12329168/ jao, vet inte va han e fö nåt, men sötig e han :) http://www.deviantart.com/deviation/12286327/ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hauzin Skrivet november 14, 2004 Anmäl Share Skrivet november 14, 2004 Jodå, visst är han de :3! Dyrckar dina rena fina linjer Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ikkari Skrivet november 14, 2004 Anmäl Share Skrivet november 14, 2004 hehe....gullig...jag tror jag vet vem han är..=) men jag är tyst tills jag får det bekräftat..=) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jasper Skrivet november 14, 2004 Anmäl Share Skrivet november 14, 2004 Tja, sött var den inte..Men väldigt häftig! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
olofgr Skrivet november 14, 2004 Anmäl Share Skrivet november 14, 2004 Snyggt som vanligt, men du får ju färglägga lite nu också. XD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doddis Skrivet november 14, 2004 Anmäl Share Skrivet november 14, 2004 OINKY OINK O MEPPY MEPP VA GUTT! Flera bilder från ebba muahahaha måste ha din aoutous grafis XD snygg ödla! Ser ut som han har en häst man O.o keep it up ^___^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet november 14, 2004 Anmäl Share Skrivet november 14, 2004 Cool! Jag bara dyrakar dina bilder! ^.^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet november 14, 2004 Anmäl Share Skrivet november 14, 2004 På tal om ödlor så köpte vi en förstärkare idag i lådan till förstärkaren låg en död uttorkad ödla. Snygg bild hursomhelst Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ebba Skrivet november 14, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet november 14, 2004 På tal om ödlor så köpte vi en förstärkare idag i lådan till förstärkaren låg en död uttorkad ödla. Snygg bild hursomhelst stackars ödla :( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doddis Skrivet november 14, 2004 Anmäl Share Skrivet november 14, 2004 hehe karnse darför din ödla ebba ser så mordisk ut :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kenshin Skrivet november 14, 2004 Anmäl Share Skrivet november 14, 2004 Mycket snygg, men det fattas en fot XD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ebba Skrivet november 14, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet november 14, 2004 Mycket snygg, men det fattas en fot XD de bara en väldigt snabb kladd så ja brydde mej inte om o gö färdigt den.... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-Kakashi- Skrivet november 14, 2004 Anmäl Share Skrivet november 14, 2004 Mycket fin! Häftig var den :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Daffid Skrivet november 14, 2004 Anmäl Share Skrivet november 14, 2004 jo den va fin Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Fantasy Skrivet november 15, 2004 Anmäl Share Skrivet november 15, 2004 Väldigt snygg...som vanligt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThoseN Skrivet november 15, 2004 Anmäl Share Skrivet november 15, 2004 Nån gång i mitt liv vill ja med kunna teckna så!! ja ja den var så himlans-snygg!!!!!!!! ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ebba Skrivet november 15, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet november 15, 2004 nyo~ tack allihopa :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Alcarcalimo Skrivet november 15, 2004 Anmäl Share Skrivet november 15, 2004 Får man fråga vad du använder för sorts "skeletstruktur" när du tecknar, om du ens använder någon? Med skeletstruktur menar jag klot cylindrar etc, eller kanske bara enkla linjer? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ebba Skrivet november 15, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet november 15, 2004 Får man fråga vad du använder för sorts "skeletstruktur" när du tecknar, om du ens använder någon? Med skeletstruktur menar jag klot cylindrar etc, eller kanske bara enkla linjer? inget alls, ja bara ritar upp me en gång... ;P i vissa fall gör jag en snabb streckgubbe som ja bygger på... men de e bara om ja tänker orka vra någorlunda seriös när ja ritar Ô_o Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThoseN Skrivet november 15, 2004 Anmäl Share Skrivet november 15, 2004 Gillar bilden med färg nu,och ketchup pojken var cool! ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doddis Skrivet november 15, 2004 Anmäl Share Skrivet november 15, 2004 oj O.O det var bra. . . när jag kör med skellet byggnad blir det bara någerlunda bra >.< Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kenshin Skrivet november 15, 2004 Anmäl Share Skrivet november 15, 2004 Ketchup var hur fräsig som helst :'D Färläggningen av håret satt oxå fint. Mycket snyggt jobbat! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ebba Skrivet november 15, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet november 15, 2004 tackelitack :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet november 15, 2004 Anmäl Share Skrivet november 15, 2004 Jag har redan kommenterat på Zetanin bilden och "den andra" som du kanske har märkt på DA ^^ Så du vet att jag gillar dem men det tåls att sägas en gång till: Jag gillar dem! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Daffid Skrivet november 16, 2004 Anmäl Share Skrivet november 16, 2004 Snygga allihopa! Hur lyckas du göra linjerna så rena? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg