ThoseN Skrivet november 13, 2004 Anmäl Share Skrivet november 13, 2004 Här är två av mina nya bilder ge gärna lite kritik om dom.Gjorde en på papper o penna o en i datan :P http://img.photobucket.com/albums/v473/ ... haGirl.jpg http://img.photobucket.com/albums/v473/ ... -Sword.jpg Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doddis Skrivet november 13, 2004 Anmäl Share Skrivet november 13, 2004 Hehe rätt snygg faktist! Specielt vapnet. . . även om benen ser lite flumiga ut >.< Men bubbisarna var snygga som faen också! kepp it up man ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThoseN Skrivet november 13, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet november 13, 2004 Jag vet bena är lite mongoli. Danke shöeen ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doddis Skrivet november 13, 2004 Anmäl Share Skrivet november 13, 2004 Nya bilden var rätt skön också ;) men det behövs nog lite konturer tycker jag! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet november 14, 2004 Anmäl Share Skrivet november 14, 2004 Senaste bilden: Golfar hon? XD Ärligt så var den senaste helt okej Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ikkari Skrivet november 14, 2004 Anmäl Share Skrivet november 14, 2004 den som är målan i datorn...vad är den målad med för program? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet november 14, 2004 Anmäl Share Skrivet november 14, 2004 den senaste är någotlunda hyffsad! fast väldigt för stort huvud! den första ska jag vara ärlig! den suger, iaf igenom mina ögon! det är så mkt fel på denatt jag inte riktigt vet vart jag ska börja! hon har tex inga axlar, armarna är för tunna (mkt för tunna) händerna för små, brösten sitter i en direkt linge ihopp med halsen! (vilket är fel, iaf i den här vinkeln) och så är typ hela anatomin fel! sorry att jag möjligen låter dum, men nu vet du! men den andra är somsagt bättre! fast jag kan tala om att man INTE ska färglägga med magic wand verktyg lr liknande! ni kanske inte har tillgång till Photoshop, painter, Open Canvas lr dyligt, men man ska färglägga i lager, om inte programet stödger annat! annars blir det sånna där vita pixlar vid outlinen! men fortsätt och träna och posta så talar vi om vad som är fel, och vad som är bra! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThoseN Skrivet november 14, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet november 14, 2004 Den första bilden håller ja me om att den blev helt cp!!! de blev lite konstigt när ja målade och då blev allt konstigt på den! Den anda bilden ser mycket konstigare ut på längre avstånd men om jag skulle lägga en länk när det är dev så skulle den se bättre ut och de sista nu saknar den bilden konturer med. :P Och detta ser bättre ut tycker jag iallfall. http://www.deviantart.com/deviation/12281998/ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kenshin Skrivet november 14, 2004 Anmäl Share Skrivet november 14, 2004 Första bilden var lite skum, håller med zaffe om allt .. Andra bilden var mycket finare. Den mindre versionen var oxå finare. Keep up the good work dude :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThoseN Skrivet november 14, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet november 14, 2004 Zaffe tack för allt men vet du nåt ställe där det är "Färg tortuials" skulle gärn lära mig mer. :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet november 15, 2004 Anmäl Share Skrivet november 15, 2004 Finns inga till min kännedom! men vad använder du för prog då? om det är Photoshop kan jag kanske gjöra en snabb tutorial själv! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThoseN Skrivet november 15, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet november 15, 2004 Ja det är ps,jag såg en gång(minns inte när) det var hellis halloween bild hans färgläggning blev lite konstig då sa du nåt om totorial till han! tänkte om du hade en till mig om du är sjysst. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg