Ragathol Skrivet november 13, 2004 Anmäl Share Skrivet november 13, 2004 Jag har ett litet utbytesprojekt med en annan serietecknare, som gör den mycket läckra webbserien Star Cross'd Destiny. Här är hennes huvudkaraktär Juno :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ikkari Skrivet november 13, 2004 Anmäl Share Skrivet november 13, 2004 har inte sett orginal men tycker handen ser lite konstig ut... edit...mycket snygg annars... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet november 13, 2004 Anmäl Share Skrivet november 13, 2004 Ohh! Jag älskar den serien ^^ (läser typ ett trettiotal webserier och den tillhör favvosarna! ) Mycket snygg bild Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet november 13, 2004 Anmäl Share Skrivet november 13, 2004 Verkligt snyggt färglagd, jag tycker inte handen ser konstig ut. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fuurin Skrivet november 13, 2004 Anmäl Share Skrivet november 13, 2004 Väldigt fin, jag gillar uttrycket i ansiktet. Naturligt, som om man fryst en rörelse, inte posad eller nåt. ^^ Är bakgrunden ett foto? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet november 13, 2004 Anmäl Share Skrivet november 13, 2004 snygga ögon somfan, resten av bilden är oxå bra för den delen! känner till den serien, har dock inte läst den, är ju gammal MT forumist så svårt att inte känna till den! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThoseN Skrivet november 13, 2004 Anmäl Share Skrivet november 13, 2004 Snygg mycke snygg bra färglagt me ;) (önskar också ja kan de) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ebba Skrivet november 13, 2004 Anmäl Share Skrivet november 13, 2004 snyggig bild, gillar verkligen ögonen :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ragathol Skrivet november 13, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet november 13, 2004 Tack Tack :) Tänk på att handens två nedersta fingrar är böjde lite inåt, därför ser de förkortade ut. Bakgrunden är foto, ja.. New Orleans. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg