tetsuo-shima Skrivet april 4, 2004 Anmäl Share Skrivet april 4, 2004 vad tycker ni om Cowboy bebop (?) Svara. Själv så älskar jag Cowboy Bebop Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet april 4, 2004 Anmäl Share Skrivet april 4, 2004 En av de bästa serierna som finns ute på marknaden idag! Coola karaktären, bra story och mycket varierande avsnitt som innehåller komedi/spänning/action och vem glömmer inte avsnittet där Spike jagar den där utomjordningen i värsta alien stilen! Briljant!! Om ni inte har sett den så gör det!! >:D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
^^ Living Dead ^^ Skrivet april 4, 2004 Anmäl Share Skrivet april 4, 2004 Håller Med dig helt och hålley :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sanji-san Skrivet april 4, 2004 Anmäl Share Skrivet april 4, 2004 Precis som docster skriver. :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
everski Skrivet april 4, 2004 Anmäl Share Skrivet april 4, 2004 Något som kunde blivit gudomligt bra, men som blev relativt dåligt. De saknar stoff till att göra serien 26 avsnitt lång. Hade den varit en OVA på kankse 8 avsnitt så hade den varit 9+ av 10, men som den är idag så får den kanske 4-5 av 10, ur ett helhetsperspektiv. Bra musik dock. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Herid Fel Skrivet april 4, 2004 Anmäl Share Skrivet april 4, 2004 Själv anser jag den tråkig. Somnar nästan till den trots att jag är pigg. Den har samma stuk som Irrisponsible Captian Taylor... Och den SOMNAR jag till... Jag hatar att sova... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
^^ Living Dead ^^ Skrivet april 4, 2004 Anmäl Share Skrivet april 4, 2004 Jag gillar filmen... den e grym,.. :) Hur många SVENSKA anime filmer har getts ut än så länge? Kan bara komma på Cowboy Bebop, Metropolis, Spirited Away, Animatrix, Final Fantasy(?) och dom här Virtually Real filmerna, bla. Cybervenus Fei Fei... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Patrioil Skrivet april 4, 2004 Anmäl Share Skrivet april 4, 2004 Började nyss kolla på den... fajten mellan Spike och den där "smugglar" killen var grym, på kaffeterian o_O slutet var så hemskt... T_T *har bara sett ep 1 men gillar det redan* Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MackanRoyan Skrivet april 4, 2004 Anmäl Share Skrivet april 4, 2004 Japp, rätt kasst slut på serien, i övrigt är den bra.! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Patrioil Skrivet april 4, 2004 Anmäl Share Skrivet april 4, 2004 jag har ep 2 på HD'n... ska nog kolla på den nu :P lämgtar till episod 3 då Faye kommer... ...Hayashibara Megumi-sama! :) *hoppar up och ned* Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ScrimShaw Skrivet april 4, 2004 Anmäl Share Skrivet april 4, 2004 Bland det bästa jag har sett. En utomordentlig serie som passar dom flesta. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spazer Skrivet april 4, 2004 Anmäl Share Skrivet april 4, 2004 En helt underbar och välgjord serie som håller rätt igenom... Grymt soundtrack också :) suverän underhållning!!! Filmen är också helskön... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Moberg Skrivet april 5, 2004 Anmäl Share Skrivet april 5, 2004 jag blev inte speciellt imponerad av den serien. om den hade varit lite mer sammanhängande så hade den varit mycket bättre. men som den är nu, med en massa lösa avsnitt känns bara tråkigt. filmen är mycket bättre, även om den inte är särskilt bra den heller. som någon redan sagt, den serien skulle varit bättre som en oav på runt 10 avsnitt, med mycket mer fokus på huvudhandlingen. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SajberJohan Skrivet april 5, 2004 Anmäl Share Skrivet april 5, 2004 Håller med Spazer, härligt soundtrack (och då e jag inte nån jazz/blues/country fantast direkt) och fin story, kunde dock koncentrerats mer på huvudstoryn istället för att sväva ut på alla "sidequests" så att säga, men det hänger ihop bra endå. ///SajberJohan (Älska Toys in the Attic avsnittet! :]) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet april 5, 2004 Anmäl Share Skrivet april 5, 2004 Toys in the Attic är ett briljant! Var nästan tvungen att rensa kylen efter jag såg avsnittet XD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jocke Skrivet april 5, 2004 Anmäl Share Skrivet april 5, 2004 Dom gav nån snubbe uppgiften att koreografera fighterna, därav skälet till varför dom ser så grymma ut. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Akujin Skrivet april 5, 2004 Anmäl Share Skrivet april 5, 2004 Cowboy Bebop har alltid varit och kommer alltid att vara min absoluta favoritanime. Jag saknar ord för att beskriva hur bra jag tycker den är! :D Jag gillar avsnittet "Mushroom Samba". Grymt skön musik, en massa flum... Totalt lösryckt från helheten. Har alla OST från Cowboy Bebop på burken, 8 stycken. ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MackanRoyan Skrivet april 5, 2004 Anmäl Share Skrivet april 5, 2004 Samma här fast jag har bara 7, ojoj då måste jag leta! För övrigt är det Yoko Kanno som har gjort musiken till Cowboy Bebop för de som undrar, många kanske redan vet det. Enligt mig är Yoko Kanno den absolut bästa kompisitören till Anime. Grymt bra musik gör hon, japp det är en hon! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Patrioil Skrivet april 6, 2004 Anmäl Share Skrivet april 6, 2004 Såg ep 3 idag *_* Hayashibara Megumi är helt underbar! det enda jag tänker på henne när hon pratar är dock: "Ranma, Ranma, Ranma, Ranma, Ranma, Haruka" XDD längtar tills jag får se Ed :P nån som sett Cowboy bebop amv'n "Something's Livin' in The Fridge"? oh just det... satt här och lyssna på "The Words We Didn't Say" XD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sanji-san Skrivet april 6, 2004 Anmäl Share Skrivet april 6, 2004 Den bästa Cowboy Bebop AMV:n är Cowboy Bebop / Bittersweet Symphony. Fixa den, väldigt bra AMV, och låten är ju hur skön som helst. Passande låt för CB. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Akujin Skrivet april 6, 2004 Anmäl Share Skrivet april 6, 2004 Samma här fast jag har bara 7, ojoj då måste jag leta! För övrigt är det Yoko Kanno som har gjort musiken till Cowboy Bebop för de som undrar, många kanske redan vet det. Enligt mig är Yoko Kanno den absolut bästa kompisitören till Anime. Grymt bra musik gör hon, japp det är en hon! Hade för mig att det var jazzgruppen Seatbelts som gjort det, låten "Tank!" dvs introt är jag bombsäker på att Seatbelts har gjort i alla fall. men hon kanske skrev resten av låtarna åt dem? Har inte så bra koll på sånna saker, känns onödigt att kolla upp. Njuter mest bara av animen. :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mellow Skrivet augusti 30, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 30, 2004 Cowboy Bebop har alltid varit och kommer alltid att vara min absoluta favoritanime. Jag saknar ord för att beskriva hur bra jag tycker den är! :D Jag gillar avsnittet "Mushroom Samba". Grymt skön musik, en massa flum... Totalt lösryckt från helheten. Den här killen vet vart han sover. FATTA MUSHROOM SAMBA!!! JAG LÅG RAKLÅNG I EN FOTÖLJ, jag garva som jag aldrig gjort förr. Som min kära tvillingsjäl Akujin skrev (på ett ungefär :P), Cowboy Bebop kommer alltid vara min absoluta favoritanime ! Musiken, karaktärerna, allt, ALLT!!!!!! klockrent bra Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ElgeN Skrivet augusti 30, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 30, 2004 Jo, just det avsnittet var otroligt skönt. Garva så jag grät. Jag älskar också serien, den är otroligt grym faktiskt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mellow Skrivet augusti 31, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 31, 2004 ElgeN du är också min polare nu :P. Så jävla bra cowboy bebop är!! Jag kan inte smälta det, och varför skrivs det inte mer om den i denna tråd? Jag vill ha mer av bebop crew'n :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Akujin Skrivet september 7, 2004 Anmäl Share Skrivet september 7, 2004 Ptja, grejen är väl som den att det inte är så mycket mer att säga annat än att den animen totalt och fullkomligt feting-äger. Om det släpps en till säsong så misstänker jag att min hjärna skulle klappa ihop av eufori. Förresten, har ni sett episod XX? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg