fuurin Skrivet november 12, 2004 Anmäl Share Skrivet november 12, 2004 Första bildposten på här, yoroushiku ne! XD Tjaaa... bilden kräver knappast mycket förklaring. Anbu rocks! 8P Ritad på oekaki. [EDIT] En till, rykande het från oekaki boarden. ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet november 12, 2004 Anmäl Share Skrivet november 12, 2004 Inte illa, verkligen skön känsla över hela bilden måste jag säga. Snygg pose också *tummen upp* Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjall Raven Skrivet november 12, 2004 Anmäl Share Skrivet november 12, 2004 Den va trevlig, gillar sättet han hukar sig och skuggningen är också väldigt snygg. Molnen är jag dock lite tveksam över :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fuurin Skrivet november 12, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet november 12, 2004 Skatan_milla: Tackar! ^^ Fjall Raven: Jag experimenterade lite, jag var för trött för att göra en ordentlig bakgrund (vilket jag alltid är). Eftersom hela bilden redan var blockskuggad så tänkte jag att jag skulle göra det enkelt för mig. Tack! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RockmanZero Skrivet november 12, 2004 Anmäl Share Skrivet november 12, 2004 Skickligt, mycket snyggt! Han ser väldigt tuff ut! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fuurin Skrivet november 13, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet november 13, 2004 Tack du Rockman ^^ Jag kom på att jag borde ha fixat lite mer fart i bakgrunden, det var grundtanken, men jag glömde bort det. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet november 13, 2004 Anmäl Share Skrivet november 13, 2004 Väldigt bra gjord, men lite konstruktiv kritik skall du allt ha. Enligt mig så har du gjort en väldigt underlig vinkel på hans vänstra hand (Den som greppar). Om du försöker vinkla din hand uppåt så kan du inte komma upp i 90 grader, speciellt inte med fingrarna utsträckta. Enligt mig så tycker jag att handen ser ut att ha blivit vinklad mycket mer än så. Dessutom så får jag handen att se platt ut uppe vid knogarna. Men resten får du ett stort pluss för. ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fuurin Skrivet november 13, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet november 13, 2004 *provar posen med en brevkniv* Ja det har du rätt i! Antingen borde jag ha sänkt armen eller visat mer av handen. Men egentligen är båda armarna rätt fel. Överarmarna är lite korta för båda, särskilt främre, och svärdets vinkel tänkte jag inte så mycket på... Tillbaka till skolbänken när det gäller anatomi. ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jasper Skrivet november 13, 2004 Anmäl Share Skrivet november 13, 2004 Häftig bild! Försökte själv rita lite oekaki förut, var aldrig särskilt duktig. Träna på! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ebba Skrivet november 13, 2004 Anmäl Share Skrivet november 13, 2004 riktigt härlig, me likes! så e de ju en anbu oxå ^___^ tycker om bakgrunden, den e mysig... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet november 13, 2004 Anmäl Share Skrivet november 13, 2004 Den nya bilden är het, het som tusan. Den var tillockmed hetare än bilden ovanför! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjall Raven Skrivet november 13, 2004 Anmäl Share Skrivet november 13, 2004 Oh den nya bilden är ju sketsnygg! :) .... Fast det ser ut som om hon har 6 fingrar Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThoseN Skrivet november 13, 2004 Anmäl Share Skrivet november 13, 2004 Riktigt snygg den nya bilden gillar den mycke men de ser typ ut som den har sex fingrar cool färgläggning på dom me ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
olofgr Skrivet november 13, 2004 Anmäl Share Skrivet november 13, 2004 ohh, nya fuurin-bilder! Jättesnyggt som vanligt, lite småfel här och var men inget som man direkt stör sig på. Du har verkligen känsla för former, tänker främst på hur snyggt du gjort armarna, axlarna och benen. Vill också kunna >_< Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ebba Skrivet november 13, 2004 Anmäl Share Skrivet november 13, 2004 me likes den nya, väldigt najsig ^__^ aldrig varit nåt bra på oekaki =_= använde du tablet lr mus? har för mej ja frågat förut men glömt ^^; Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ikkari Skrivet november 13, 2004 Anmäl Share Skrivet november 13, 2004 nice..=) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fuurin Skrivet november 14, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet november 14, 2004 Fjall Raven & ThoseN: Oj, blev det 6 fingrar? Haha det tänkte jag bestämt inte på... XD Tack för att ni påpekade det! Tywald: Hehe anatomi för mig handlar mycket om att få rätt former på rätt ställen, vilket också innebär att jag inte är så bra på det. Jag behöver träna mer på proportioner och att använda mig av låd- och streckgubbar. ^^ Tack! ebba: Mus, nej huvva! Tablet är det som gäller, det vore omöjligt med mus! ^^ Oekaki hade jag svårt för i början, arbetsutrymmet kändes så litet, men man vänjer sig, plus att man kan zooma in. Tack igen! ikkari: Fanx =) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Daffid Skrivet november 15, 2004 Anmäl Share Skrivet november 15, 2004 Jävlar va de va snygga Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kenshin Skrivet november 16, 2004 Anmäl Share Skrivet november 16, 2004 Sötiga moln :3 Första bilden hade en härlig ställning. skugningen var snygg. Andra bilden var bara så förbaskat uber söööt :'D Keep up the good work! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg