Skatan Milla Skrivet november 12, 2004 Anmäl Share Skrivet november 12, 2004 Japp jag var tvungen att göra en bild av min lilla karaktär, dock så bytte jag lite kläder på henne. http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload5/Fredia.jpg Pappers versionen Vad tycks, jag tycker att det kanske är min bästa hittills. Den tog ett tag att färglägga o_O Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fuurin Skrivet november 12, 2004 Anmäl Share Skrivet november 12, 2004 Nu vet jag inget om din karaktär eller om hur hon sett ut förut, men trevlig design! ^^ Inte världens lättaste pose heller! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet november 12, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet november 12, 2004 tackar tackar, nej posen var inte den lättaste men jag ville pröva att rita en karaktär i rörelse. Om du vill veta mer om Fredia så följ länken http://www.anime.se/forum/viewtopic.php?t=1912 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThoseN Skrivet november 13, 2004 Anmäl Share Skrivet november 13, 2004 den va snygg men den posen va bra ritat tycke ja iaf men ena handen ser lite mysko annars så va den kanon ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ebba Skrivet november 13, 2004 Anmäl Share Skrivet november 13, 2004 de va ritkigt bra gjort tycker ja ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet november 13, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet november 13, 2004 Japp den finns i färg nu Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjall Raven Skrivet november 13, 2004 Anmäl Share Skrivet november 13, 2004 Fastare bröst tack :) Men annars jättefin. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThoseN Skrivet november 13, 2004 Anmäl Share Skrivet november 13, 2004 Den var ju lungt snyggare o proffsigare i färg ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet november 13, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet november 13, 2004 Fastare bröst tack :)Men annars jättefin. Tackar, Jag har inte ritat så länge så jag har ännu ej bemästrat brösten :| Den var ju lungt snyggare o proffsigare i färg Wink Tack, Jag tycker också att den blev snyggare i färg Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg