docster Skrivet november 12, 2004 Anmäl Share Skrivet november 12, 2004 Fick KTH's studentkår tidning (OSQLEDAREN) och när jag bläddrade lite i den så såg jag denna roliga artikel om manga/anime. Skannade in den om någon har lust att läsa den. :) Sida 1[648KB] Sida 2[569KB] Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HP-X Skrivet november 12, 2004 Anmäl Share Skrivet november 12, 2004 Lektion 5, funkar det verkligen? Någon som provat och lova mig att det fungerar? =) Mer sådant! (artiklar alltså) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Krunaldo Skrivet november 12, 2004 Anmäl Share Skrivet november 12, 2004 Hmz... ska tala högt och tydligt om denna artikel så eventuella tjejer som stalkar mig förstår vad som krävs. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Petus Skrivet november 12, 2004 Anmäl Share Skrivet november 12, 2004 jaså det förklarar varför alla håller upp sushi så fort man närmar sig i korridoren, dom är rädda för mig. muahahahaha >:D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zimeon Skrivet november 12, 2004 Anmäl Share Skrivet november 12, 2004 Förmodligen en av de allra bästa artiklar om manga jag någonsin läst i svensk press! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fuurin Skrivet november 12, 2004 Anmäl Share Skrivet november 12, 2004 Haha, ja killar då var det bara att börja hångla. XDD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ragathol Skrivet november 13, 2004 Anmäl Share Skrivet november 13, 2004 Mycket trevlig artikel.. det börjar ta sig :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ikkari Skrivet november 13, 2004 Anmäl Share Skrivet november 13, 2004 hehe...bra artikel...ska sprida den vidare..=) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet november 13, 2004 Anmäl Share Skrivet november 13, 2004 Haha, den var bra! Men vågar jag verkligen prova på raggningsknepet för killar? Men den var bra skriven och så och animeberoende har jag redan fastnat i ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lapse Skrivet november 13, 2004 Anmäl Share Skrivet november 13, 2004 Precis som zimeon skrev, "Förmodligen en av de allra bästa artiklar om manga jag någonsin läst i svensk press!". Mycket bra! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet november 13, 2004 Anmäl Share Skrivet november 13, 2004 Japp den var riktigt kul att läsa tycker jag, och många saker stämde ju ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg