Mr Fantasy Skrivet november 12, 2004 Anmäl Share Skrivet november 12, 2004 Jag tänkte att jag kanske skulle lägga upp lite nya bilder, det va ju trots allt ett tag sen. Jag önskar fortfarande att ni säger vad som är hyfsat och vad som är mindre bra, och vad jag kan göra för att förbättra det(om ni kan) Jag hade tänkt att göra en ny karaktär, men det blev bara två skisser eftersom att han blev så lik sagara från fmp, bortsätt från ögonen....Antagligen för att jag just då kollade på fmp men jag vet inte riktigt. Här är dom iallafall: http://img111.exs.cx/img111/8968/DSCF0340.jpg http://img111.exs.cx/img111/9103/DSCF336.jpg Hmm...En bild som jag egentligen inte blev jättenöjd med, för snubben ser lite vriden ut på nåt sett...jaja. http://img111.exs.cx/img111/3681/DSCF0334.jpg Och en till bild. http://img113.exs.cx/img113/1977/DSCF0330.jpg Ska antagligen bli en bakgrund till denna bilden också, men ville kolla vad som ska ändras på den nuvarande först. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jasper Skrivet november 12, 2004 Anmäl Share Skrivet november 12, 2004 På den 4:e bilden är den högra armen på tok för kort. Och fötterna ser märkliga ut, men står ju inte med fötterna rakt fram, rita till lite tår där framme så fixar nog det sig. I övrigt var bilden bra. :> Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Fantasy Skrivet november 12, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet november 12, 2004 Armen ser för kort ut föratt det blåser och då åker tröjan åt höger om du fattar vad jag menar...mät från stället där benen försvinner ungefär. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet november 12, 2004 Anmäl Share Skrivet november 12, 2004 Jag gillade håret på dem 2 första porträtt bilderna, snyggt fortsätt längs den vägen. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThoseN Skrivet november 13, 2004 Anmäl Share Skrivet november 13, 2004 snygg som attan du det var nog några av dina bästa bilder. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet november 13, 2004 Anmäl Share Skrivet november 13, 2004 Mycket bra de två första ^^ Det såg lite smått mysko ut på den fjärde dock Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Fantasy Skrivet november 14, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet november 14, 2004 Hellis: Hur menar du att det såg mysko ut? Och alla andra: Har ni inget mer att klaga på?...snälla. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThoseN Skrivet november 14, 2004 Anmäl Share Skrivet november 14, 2004 Jo då mr.F bild nr 3s händer är lite konstiga och kroppen är lite konstig han ser rätt tjock ut,jag tycker du ska sätta dit mer detaljer på han. ;) ^^. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kenshin Skrivet november 15, 2004 Anmäl Share Skrivet november 15, 2004 Den andra bildens hår var gudomligt! Fyfasen va fint :) Dom andra höll inte samma klass tycker jag! Men fina dom 2 första. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Fantasy Skrivet november 15, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet november 15, 2004 Tackar...och som sagt, ansikten har jag lite lättare att göra men jag jobbar på anatomin också som ni ser. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet november 15, 2004 Anmäl Share Skrivet november 15, 2004 Två första= Riktigt snygga^^ Den tredje.. Kroppen och bena var bra.. Huvudet lika så. MEN armarna?den närmsta.. överarmen var för lång i jämförelse med underarmen.. sista bilden: Bra skuggning. gillar jackan och armen var det inget fel på ;P Den var faktiskt riktigt snygg Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Fantasy Skrivet november 15, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet november 15, 2004 Sant det där om armen, det märkte jag inte själv....hur jag nu kunde missa det. Tack^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg