Japs Skrivet november 12, 2004 Anmäl Share Skrivet november 12, 2004 På ett annat forum jag hänger på är det en snubbe som håller på med ett spel liknande smash bros. Han ville att vi på forumet där skulle göra sprites av oss själva och hjälpa till. Så jag ställer ju givetvis upp. Fighter Japusu: Varför jag alltid avbildar mig själv med grönt hår och en mörklila långrock är ett mysterium. Tänkte börja med några animationer igår också, men jag orkade inte göra mer är detta: http://img.photobucket.com/albums/v39/j ... ypunch.gif Jag har också lekt lite med gamla megaman sprites och gjort om dom lite. Här är två gif filer jag klippte ihop. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jasper Skrivet november 12, 2004 Anmäl Share Skrivet november 12, 2004 Väldigt snygg sprite! ...Däremot så var Megaman gifen inte så jätteimponerande..;P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet november 12, 2004 Anmäl Share Skrivet november 12, 2004 Mmm, jag älskar sprites dem påmminner mig em dem gammla goda gaming tiderna då spel var spel och inte ett nytt universum i sig. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg