olofgr Skrivet november 11, 2004 Anmäl Share Skrivet november 11, 2004 Min senaste bild, orkade inte färglägga denna. Men den blev bra svartvit tycker jag. Ja ja, säg nu vad ni tycker om den. ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ebba Skrivet november 11, 2004 Anmäl Share Skrivet november 11, 2004 nyo~ redan sagt va ja tycker om den ^_~ but me still likes it ^__^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jasper Skrivet november 12, 2004 Anmäl Share Skrivet november 12, 2004 Jag tycker att den är väldigt bra! Det märks att lagt ner tid på skuggningen. :> Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kenshin Skrivet november 12, 2004 Anmäl Share Skrivet november 12, 2004 Det ser ut som det är raster på skuggningen :) Snyggt som tusan Välkommen till forumet kan jag väl säga oxå! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Fantasy Skrivet november 12, 2004 Anmäl Share Skrivet november 12, 2004 Extremt jättesnygg, tycker att den passar bra i svartvitt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tomtebo Skrivet november 12, 2004 Anmäl Share Skrivet november 12, 2004 väldigt fin tycker om hur du har skuggat den :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ikkari Skrivet november 12, 2004 Anmäl Share Skrivet november 12, 2004 snygg..=) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
chrippa Skrivet november 12, 2004 Anmäl Share Skrivet november 12, 2004 Ooooooh! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet november 12, 2004 Anmäl Share Skrivet november 12, 2004 Aaaaaah! :O Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fuurin Skrivet november 12, 2004 Anmäl Share Skrivet november 12, 2004 Oaa den var snyggerst du! ^^ Benen blev ju klockrena i den svåra vinkeln! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Håkan Skrivet november 12, 2004 Anmäl Share Skrivet november 12, 2004 Blääääh! Jag önskar att jag kunde dra såna manga-ansikten, och f.ö är hela bilden skitsnygg. Vill dessutom påstå att kvaliten på inskicken här är generellt bra, utan att gå in och svara på alla trådar jag gillar! Så jag hoppas att den här tråden är populär bland er andra som gör schyssta grejer! :D Vissa av bilderna är så sjukt snygga, själv har jag inte tålamodet (och kanske inte heller kapaciteten) att ägna så mycket tid åt varje bild, de två jag postade ikväll kördes innan jag hann säga flaska, och dessutom med en del öl i kroppen (fast det gör inte så mycket från eller till för min del...) Men ni som verkligen gör konstverk förtjänar fet-cred för dem, helt sanslöst grymma! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg