Zoushoka-San Skrivet november 11, 2004 Anmäl Share Skrivet november 11, 2004 Köpte den tredje volymen idag och måste säga att historien utvecklat sig drastiskt på ett positivt sätt sedan volym 1. Planerar att köpa volym 4 samt DNangel 7 så fort jag har råd. Men aja, någon som har köpt denna shonen-manga och har åsikter att dela med sig av? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CyberSphere Skrivet november 14, 2004 Anmäl Share Skrivet november 14, 2004 har t.o.m. läst yu-gi-oh vol.4 ... hehe... har inget att säga förutom att det är en grymt bra manga! hela serien blir bara bättre för varje bok jag läser :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZEBBE Skrivet november 17, 2004 Anmäl Share Skrivet november 17, 2004 Yu-Gi-Oh! är så skööööööön!!!! Har läst vol. 1-4. Ser på animen, läser mangan och spelar spelen m.m. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PokaSorM Skrivet november 18, 2004 Anmäl Share Skrivet november 18, 2004 Jag har läst dom Tyska så jag har läsit 1-18 ^^ mangan är bra men jag gillar också Animen Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vegeta Skrivet november 24, 2004 Anmäl Share Skrivet november 24, 2004 Jag har läst 1-4.. jätte bra manga. animen är inte dålig den heller.. Längtar till 5-6 släpps i dec. :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Patrik B Skrivet november 25, 2004 Anmäl Share Skrivet november 25, 2004 OT: På tall om Lögn-I-Flod gillade jag animen som sänds på TV. Det är urhärligt att de kör med engelska ord varvade med svenska. "Jaha du bränner mig med din Flame Wizard... då steker jag den med min Super Ice hadouken!". Guld är det. Den svenska dubben sänker INTE guldnivån ett enda någe ^^. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet november 25, 2004 Anmäl Share Skrivet november 25, 2004 Gaaaaaah......... Den där dubbningen skrämmer mig mer än Kodord Grannungar. *Harkel* Näe tacka vet jag Pokemon. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LizZiGicLae Skrivet november 25, 2004 Anmäl Share Skrivet november 25, 2004 Satt och tänkte på hur dåligt det är att de faktiskt säger namnen på korten på engelska, men kom på att det faktiskt är bättre än vad det skulle göra om de översatte dem till svenska. Inte så att jag tycker att det skulle låta töntigt eller något, men man borde inte översätta namn. Fast det låter ändå lite jobbigt att de säger "Nej! En Blue Eyes White Dragon!" Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
stargirl96 Skrivet december 8, 2004 Anmäl Share Skrivet december 8, 2004 hallå Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg