haru hara haruko Skrivet januari 22, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 22, 2006 jag har letat efter denna tråden rätt länge nu. ddr är bäst Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kasu Skrivet januari 25, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 25, 2006 Över ett års bump. Helvete, vilken bedrift xD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Murray Skrivet januari 26, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 26, 2006 DDR sitter inte helt fel att spela någon gång då och då, fast jag är rätt kass på de nya finesserna som det med bomber och att man ska stampa upprepat eller använda händer. Känns som att min medel-erfarenhet ligger nere på fem fötter igen. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
akabane Skrivet januari 26, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 26, 2006 Testade det en gång på dreamhack, det var ganska roligt förutom att jag fick en svår låt eller vad man ska kalla det. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg