Fritzierald Skrivet november 10, 2004 Anmäl Share Skrivet november 10, 2004 Är det bara jag som är besatt av DDR? Det är ett av världens roligaste vs spel.. :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Miyuki Skrivet november 10, 2004 Anmäl Share Skrivet november 10, 2004 I love it! Är du med i ddrsverige? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Buffi Skrivet november 11, 2004 Anmäl Share Skrivet november 11, 2004 Det är nog en del andra här inne som är det ja... Jag räknas nog. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shikamaru Skrivet november 11, 2004 Anmäl Share Skrivet november 11, 2004 DDR? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shika Skrivet november 11, 2004 Anmäl Share Skrivet november 11, 2004 Vad är DDR? Trodde ni skrev om die DeutscheDemokratischeRepublik när jag såg rubriken.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Miyuki Skrivet november 11, 2004 Anmäl Share Skrivet november 11, 2004 Dance Dance Revolution Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zimeon Skrivet november 11, 2004 Anmäl Share Skrivet november 11, 2004 En sann DDR-entusiast skall dansa iförd komplett östtysk uniform! ...påminner mig om att mitt DDR6 fortfarande är "utlånat" till någon i DDR Sverige... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Patrik B Skrivet november 11, 2004 Anmäl Share Skrivet november 11, 2004 Oja! Den Östtyska dansmaskinen är urhärlig! Har kommit på ett nytt dödsskrik (alternativt attack), nämnligen "PIIIIIIIIIIIIIILLLLLLLLLLLLLAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRRRR!" Rösten tonas sedan ner tills man hör en duns i då personens livlösa kropp träffar golvet. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zimeon Skrivet november 11, 2004 Anmäl Share Skrivet november 11, 2004 Nej, nej, den värsta attacken kan vi alla nöönöönönönönönöönönönönönönö nönönönöön nöönönön Ni vet vilken. (Ska a go go från DDR2 Club append) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjall Raven Skrivet november 11, 2004 Anmäl Share Skrivet november 11, 2004 Jag tänkte prova det på gäjm men man ser väldigt fånig ut när man spelar det, så jag undvek. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Miyuki Skrivet november 12, 2004 Anmäl Share Skrivet november 12, 2004 Äsch, man måste ju våga testa saker! :) Arkad är dock lättare och mer kul än dansmattor. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zimeon Skrivet november 12, 2004 Anmäl Share Skrivet november 12, 2004 Arkad är dock lättare och mer kul än dansmattor. Det säger de flesta, så det måste stämma, men jag vill ändå slå ett slag för dansmattorna. Arkadplattorna måste man stampa till hårdare på för att den skall registrera, det räcker inte bara med ett litet tåspets-pet som mattorna klarar. Det burkar resultera i att på riktigt hög svårighetsgrad står folk och håller i sig i stången där bak och kulsprutar fötnedslag på pilarna. Ser ju helt bedrövligt ut. Det roliga är ju att man dansar, inte att man använder fötterna som fingrar. Men det går nog ändå. Jag har sett en enda gång en kul japan som faktiskt dansade runt på plattan på hög svårighetsgrad. Det såg dock jäkligt kul ut, men det var en helt annan teknik än den för dansmattor. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Miyuki Skrivet november 12, 2004 Anmäl Share Skrivet november 12, 2004 Well, enligt mig har man svårare att pricka rätt på dansmattor, då man inte känner vart man trampar, och att mattorna efter bara någon månad blir så slitna att de knappt svarar alls >.<;; och så är det roligare och skönare att hoppa runt med skor. Yay, japaner är skoj att titta på :3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zimeon Skrivet november 12, 2004 Anmäl Share Skrivet november 12, 2004 Well, enligt mig har man svårare att pricka rätt på dansmattor, då man inte känner vart man trampar, och att mattorna efter bara någon månad blir så slitna att de knappt svarar alls >.<;; Största nackdelen med mattorna är som sagt att de är av kass kvalitet. Mina originalmattor från Japan har dock hållit i flera år. Men de kostade ju därefter. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Miyuki Skrivet november 12, 2004 Anmäl Share Skrivet november 12, 2004 Allt mjukt är mysigt, men inte dansmattor ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kenshiro_sprängs Skrivet november 12, 2004 Anmäl Share Skrivet november 12, 2004 Patrik B: Nejnejnej. Det officiella dödsskriket (alternativt attack (eller uttryck överhuvudtaget)), måste ju såklart vara ett redigt "AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAACCCCCCCCCCCCCCCCCC CCCCCCCCCCHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHTTTTTTTTTT TTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTUUUUUUUUUUUUUUUUUUUNNNNNN NNNNNNNNNNNNNNNGGGGGGGGGGGGGGGG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!". Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ikkari Skrivet november 12, 2004 Anmäl Share Skrivet november 12, 2004 jag ska börja dansa...mattan är även ett hemmabygge av trä...dock så funkar den inte förtillfället i min dator men det löser sig snart... http://www.hjolug.org/13.php där står det hur vi gjorde..=) och Kenshiro_sprängs nödvändigt att göra en sån lång rad? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Elwin_Baltia Skrivet november 14, 2004 Anmäl Share Skrivet november 14, 2004 och Kenshiro_sprängs nödvändigt att göra en sån lång rad? Vad hade du annars väntat dig av en person vars inlägg sprängs oavbrutet. ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kenshiro_sprängs Skrivet november 17, 2004 Anmäl Share Skrivet november 17, 2004 Elwin_Baltia: Exakt, det är inte lätt alla gånger, det där. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gafvert Skrivet december 19, 2004 Anmäl Share Skrivet december 19, 2004 Spelade för första gången i fredags (2004-12-17) och det var ju kannonroligt fast svårt som attan. Men man lärde sig några knep efter lite funderande och coaching från veteraner. Jag tror Avathar håller med också. Synd att det inte finns nån maskin i min stad och jag har grannnar under mig så nån matta är det inte på tal om. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Miyuki Skrivet december 20, 2004 Anmäl Share Skrivet december 20, 2004 Rätt sur polisen i källaren blev på oss DDR-spelande barn :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SkuttyWan Skrivet december 20, 2004 Anmäl Share Skrivet december 20, 2004 Yay! En tråd om DDR! o/ Som jag självfallet totalt har missat.. Angående arkad och dansmattor, så tror jag att det är en vanesak vad man föredrar. Om man dansat på matta ett tag och sedan ska ge sig på arkad brukar man (i alla fall jag) ha väldiga problem med att pricka rätt, då man på matta har större trampyta än på arkad. Sen så är arkadmaskiner i regel totalt söndertrampade av nybörjare.. :P Beror det väl lite på hur man använder mattan hur snabbt den går sönder, när man väl får in tekniken brukar man klara av att dansa med rätt så lätta steg och inte stampa som en elefant. Min vita joytech-matta som jag haft i några år har inte förrens nu på senare tid börjat bli kass.. Och då dansade jag rätt intensivt ett tag ändå. Blev mycket text. :/ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
forehead Skrivet december 20, 2004 Anmäl Share Skrivet december 20, 2004 Rätt sur polisen i källaren blev på oss DDR-spelande barn :POj, var han polis? oO läskigt! ifs blev han ju inte så väldigt sur, han bara bad oss att sluta stampa i golvet xD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Yugge Skrivet december 22, 2004 Anmäl Share Skrivet december 22, 2004 Mums DDR Zimeon, din DDR Max 2 från douga? Gav dig nummret men du ringde aldrig ;p Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mitake Skrivet december 24, 2004 Anmäl Share Skrivet december 24, 2004 wiii~~~ ddr ^___^ /me loves, miyuki vi måste träffas och spela någon gång >_<;;!! *pet* jag har ju blivit bättre Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg