Petus Skrivet november 10, 2004 Anmäl Share Skrivet november 10, 2004 Jag undrar om Elfen lied finns som manga eller om den kommer komma som det? jag hitta ingen på några av ställena jag brukar kolla sånt på så jag frågar här och kollar om ni vet nånting. skulle va kul om den fanns att köpa nånstans faktiskt :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SFish Skrivet november 10, 2004 Anmäl Share Skrivet november 10, 2004 Kanske borde lägga till google över ställen att kolla? http://www.google.com/search?hl=en&lr=& ... tnG=Search Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Petus Skrivet november 10, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet november 10, 2004 har den kommit ut på engelska ännu då? för det stod det ingenting om på animes news network. om den har det, kan man be dom på SFbok att beställa hem till en? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SFish Skrivet november 10, 2004 Anmäl Share Skrivet november 10, 2004 5e sökträffen ett tipps att kolla in? Licensed: no Annars funkar saker som att söka på "elfen lied manga licensed" också ganska bra... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ragathol Skrivet november 12, 2004 Anmäl Share Skrivet november 12, 2004 Den finns bara fantextad. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg