Yrat Skrivet november 9, 2004 Anmäl Share Skrivet november 9, 2004 Ja som sagt,om jag vill tex klickar på en bild (som vanligtvis gör den större) så kommer de ett ljud och ingen effekt alls. Har haft Hotbar och jag hoppas det är inte det som har förstört det hrla, bara för att jag inte vill ha nå jädrans reklam så skall dom inte straffa mig så där. anyway vad kan felet ligga? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mogger Skrivet november 9, 2004 Anmäl Share Skrivet november 9, 2004 Kan väl bero på att den blockar popups? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet november 10, 2004 Anmäl Share Skrivet november 10, 2004 testa att hålla in ctrl när du klickar på bilder/länkar Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Yrat Skrivet november 10, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet november 10, 2004 testa att hålla in ctrl när du klickar på bilder/länkar Då funkar de, thx so much. Älskar alla människor här på forumet, nim förtjänar en julklapp all of you. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet november 10, 2004 Anmäl Share Skrivet november 10, 2004 Inga problem, jag hjälpte min syster med det för någon vecka sedan så det låg fortfarande i närminnet. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg