kakan Skrivet november 9, 2004 Anmäl Share Skrivet november 9, 2004 http://tahoasrai.proboards39.com/index.cgi Någon? Det skulle vara kul om flera var med.. Ni kan iaf kolla in den och se vad ni tycker. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doddis Skrivet november 12, 2004 Anmäl Share Skrivet november 12, 2004 hakar på ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet november 12, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet november 12, 2004 Så kul Doddis :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doddis Skrivet november 12, 2004 Anmäl Share Skrivet november 12, 2004 varför får jag alldrig mitt lösen för? :( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet november 12, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet november 12, 2004 varför får jag alldrig mitt lösen för? :( Hotmail kanske ser bekräftelse mailet som skräppost så du får kolla i skräppost mappen också, det var så för mig med.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doddis Skrivet november 12, 2004 Anmäl Share Skrivet november 12, 2004 ah så nu funkar det :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet november 12, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet november 12, 2004 Dem som tittar till sidan kanske tycker att det ser tråkigt ut och så men när man gjort sin egna karaktär och kommit igång så är det möjligt att man fastnat i det :) Det blir som en bok tillslut. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doddis Skrivet november 12, 2004 Anmäl Share Skrivet november 12, 2004 fastnat!! Håller med dig man måste låta det få en chans ! P.S Shamenen snart får du en bild på min chara ;) ska nämligen göra en :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tomado Skrivet november 15, 2004 Anmäl Share Skrivet november 15, 2004 Jag är med! har inte gjort någon character än menmen. :| Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sandera Skrivet december 11, 2004 Anmäl Share Skrivet december 11, 2004 Hmmm.Kanske hakar på.Beror på om nån känner för att vara så snäll att berätta lite vad rpg är :/ Har för mig att det är typ,rollspel..... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jasper Skrivet december 11, 2004 Anmäl Share Skrivet december 11, 2004 Role Playing Game, om jag inte misstar mig. Alltså ett rollspel, typ som du trodde. Btw. Jag tror att jag också reggar mig, och ger det en chans ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet december 17, 2004 Anmäl Share Skrivet december 17, 2004 Ja! Vi behöver fler! (är mod där) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Japs Skrivet december 17, 2004 Anmäl Share Skrivet december 17, 2004 Jag ska kolla upp det nu. Kanske hakar på. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Psykiskt Instabil Skrivet december 21, 2004 Anmäl Share Skrivet december 21, 2004 Ska självfallet haka på, vampyrer rular! Edit: nu är jag med, jag är Lestat Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet december 22, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet december 22, 2004 Ok, då vet ja vem det är jag posta till :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Psykiskt Instabil Skrivet december 22, 2004 Anmäl Share Skrivet december 22, 2004 Totalfast!!! Jävla kul spel! Ganska krångliga slagsmålsregler dock, men jag får helt enkelt försöka att undvika att slåss på allvar förutom när det är totalt nödvändigt. :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet december 23, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet december 23, 2004 Tur att det inte blir några drabbningar så ofta då^^ Stridssystemet på min rpg (sumapro) är ganska invecklat också men det blir nog inte så många strider mellan spelare så.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg