Doddis Skrivet november 7, 2004 Anmäl Share Skrivet november 7, 2004 Här är min sista bild på ett tag. För nu ska nämligen farsan min ta med sig scannern tillbaks till läskiga jobbet :( så här är den sissta bilden från mig innan jag får en annan: http://www.deviantart.com/view/12095277/ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet november 8, 2004 Anmäl Share Skrivet november 8, 2004 Förminska gärna bilderna, annars är den helt OK Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet november 9, 2004 Anmäl Share Skrivet november 9, 2004 fán, alla verkar snylta på sina kompisars lr föräldrars scanrar är jag och japs (antagligen ebba o psyko cptn) dom ända som är smarta nog att investera i en? (jag har tom två) XD doddis, sorry, kan inte se bilden, men det är för att denna skoldator är cp, kommenterar senare om jag kommer ihåg! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet november 9, 2004 Anmäl Share Skrivet november 9, 2004 Jag har scanner ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Alcarcalimo Skrivet november 9, 2004 Anmäl Share Skrivet november 9, 2004 Jag har scanner, fast jag postar sällan mina bilder här :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kenshin Skrivet november 9, 2004 Anmäl Share Skrivet november 9, 2004 Det är något speciellt med dina bilder som jag tycker om :) Otroligt sött! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tomtebo Skrivet november 11, 2004 Anmäl Share Skrivet november 11, 2004 Om du gjorde den i paint så äger den ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doddis Skrivet november 12, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet november 12, 2004 inte MSP utan PS ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jasper Skrivet november 12, 2004 Anmäl Share Skrivet november 12, 2004 Jaså? Då är den inte lika ägig, men fortfarande tillräckligt ägig, för att vara..Öh..Ägig! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doddis Skrivet november 12, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet november 12, 2004 ^^ det där förståd jag int Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjall Raven Skrivet november 12, 2004 Anmäl Share Skrivet november 12, 2004 Hmm låt mig formulera Jaspers inlägg lite bättre: BILDEN ÄR ÄGGIG! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doddis Skrivet november 12, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet november 12, 2004 vad är äggig? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjall Raven Skrivet november 12, 2004 Anmäl Share Skrivet november 12, 2004 :3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jasper Skrivet november 12, 2004 Anmäl Share Skrivet november 12, 2004 :3 Tja, det var inte riktigt så jag menade. Jg menade såhär, 'Jaså. Men då äger bilden inte lika mycket som den skulle gjort annars, men den är fortfarande bra.' Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doddis Skrivet november 12, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet november 12, 2004 :3 gyhahahahaha vilket jädra svar fjallis den är värd en guld medalj hohoho jag håller och pissa på mig XD XD XD XD XD XD XD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg