ZEBBE Skrivet november 7, 2004 Anmäl Share Skrivet november 7, 2004 Gå in på www.onepiece.se Där står det om t.ex Djävulsfrukternas kraft och vem som ätit dom!!! B) T.ex "Sube Sube" frukten (glattfrukten) Gör så att alla svärd och skott glider av för att huden är "hal". ätits av Arvida. Grymt bra sida!!!!!!!!!!!!! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shika Skrivet november 8, 2004 Anmäl Share Skrivet november 8, 2004 klickade impulsivt på länken och tänkte att det vore kul att få veta det, men jag tänkte då att det vore mycket roligare att få veta det i mangan istället för att läsa det på internet. Så jag stängde ner fönstret. tycker det är lite synd ibland när de gör dessa guider om spel och annat. I detta fall manga.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kenshiro_sprängs Skrivet november 9, 2004 Anmäl Share Skrivet november 9, 2004 Shika: I det här fallet spelade det ingen roll, då länken inte fungerade... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
forehead Skrivet november 9, 2004 Anmäl Share Skrivet november 9, 2004 Kenshiro_sprängs: Det gjorde den visst... (Om inte så beror det troligen på en korkad webläsare - testa att ta bort punkten efter ".se".) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZEBBE Skrivet november 9, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet november 9, 2004 Sorry, men med punkten menade jag " slut på meningen". Har ändrat nu ! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg