Noctune Skrivet november 7, 2004 Anmäl Share Skrivet november 7, 2004 Hur är det egentligen? Har svenska bibliotek bra utbud av manga (och anime för den delen också)? Biblioteket i Nässjö (där jag bor) har ett bra utbud: Dragon Ball, One Piece, DNAngel, Ranma ½ mm. Anime är det där emot sämre med (endast Spirited Away) men ett bibliotek är ju först och främst gjort för böcker så jag klagar absolut inte. Hur är det där ni bor (om ni nu brukar låna något på biblioteket)? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Krunaldo Skrivet november 7, 2004 Anmäl Share Skrivet november 7, 2004 De har de mesta som släppts på svenska i pocket format (vilket inte är mycket). De borde köpa in lite manga som är översatt till engelska tycker man:P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjall Raven Skrivet november 7, 2004 Anmäl Share Skrivet november 7, 2004 Här i uppsala kan man hitta Gon på serieavdelningen =) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaku Skrivet november 8, 2004 Anmäl Share Skrivet november 8, 2004 bor lite utanför Nässjö, men nässjö bibliotek har väl ganska mycket men ja lånar aldrig nåra ja tycker de är bättre att köpa sin manga för jag gillar att äga den manga ja har läst. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mickecchi Skrivet november 9, 2004 Anmäl Share Skrivet november 9, 2004 Biblioteket på våran skola och biblioteket inne i stan har en del manga man kan låna :D Allt från DN Angle till Fushigi Yuugi! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hûmla Skrivet november 9, 2004 Anmäl Share Skrivet november 9, 2004 jag gillar att äga den manga ja har läst. So do I.... :) Närmaste stad och bibliotek för mig är nyköping, och dom har inte mycket. Onepiece och Dragonball Z är det dom har, inte mer... :( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet november 9, 2004 Anmäl Share Skrivet november 9, 2004 Jag har inte kollat, men det skulle inte förvåna mig om dem inte hade en enda manga pocket/tidning med tanke på att jag bor i förorten och bilbioteket är mycket litet. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Petus Skrivet november 9, 2004 Anmäl Share Skrivet november 9, 2004 har inte kollat, är typ på biblioteket 5 gånger/år :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg