ran Skrivet mars 30, 2004 Anmäl Share Skrivet mars 30, 2004 på ordlistan står det fel, det ska väll stå ecchi där ? inte etchi ... :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laguna Skrivet mars 30, 2004 Anmäl Share Skrivet mars 30, 2004 oj oj sicken tabbe :P tja Ran föresten ! kul att se någon från animanga ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
R0bin Skrivet mars 30, 2004 Anmäl Share Skrivet mars 30, 2004 Det kommer många från Animanga nu... :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laguna Skrivet mars 30, 2004 Anmäl Share Skrivet mars 30, 2004 ja vi måste ju offra oss för stackarna här :P hahahaha nä det va ett skämt.. R0bin också.. kul kul.. ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ran Skrivet mars 30, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet mars 30, 2004 ja vi måste ju offra oss för stackarna här :P hahahaha nä det va ett skämt.. R0bin också.. kul kul.. ;) jag skulle inte ta det som ett skämt... uhm, jag tycker liksom .. inte den här sidan känns seriös.. den här kommer bli överfolkad av fjortisar, tyvär. >:) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nilzon Skrivet mars 30, 2004 Anmäl Share Skrivet mars 30, 2004 Det går nog inte att klara sig undan all fjortisar... :( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GhettoFish Skrivet mars 30, 2004 Anmäl Share Skrivet mars 30, 2004 Om det är snygga 18-20år fjortisar som inte har något emot en fet datanörd för en söngfösare så kan ni ju PMa mig Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nilzon Skrivet mars 30, 2004 Anmäl Share Skrivet mars 30, 2004 Haha precis :D Desamma för mig Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kamira-chan Skrivet mars 30, 2004 Anmäl Share Skrivet mars 30, 2004 Vem är oseriös här undrar jag :S :| Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Freytag Skrivet mars 30, 2004 Anmäl Share Skrivet mars 30, 2004 Jo, vi kommer nog att se en hel del fjortisar på anime.se Jobbigt, men så är det på varenda forum. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laguna Skrivet mars 30, 2004 Anmäl Share Skrivet mars 30, 2004 någon mer än jag som tycker snabblänkarna är lite oseriösa eller ?? skulle va bättre med typ sidor som animenfo osv osv Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet mars 30, 2004 Anmäl Share Skrivet mars 30, 2004 någon mer än jag som tycker snabblänkarna är lite oseriösa eller ?? skulle va bättre med typ sidor som animenfo osv osv Håller med till 100% ta bort Aftonbladet, Dagens tv tablå, Dahlin.info osv... förstör stämmningen totalt faktiskt. Lägg in animenfo och andra anime communitys istället Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Akamaru Skrivet mars 30, 2004 Anmäl Share Skrivet mars 30, 2004 Tycker det var bra att någon kom och rätta till det ganska fort!! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bullseye Skrivet mars 30, 2004 Anmäl Share Skrivet mars 30, 2004 Jag hoppas att de som klagar på länkarna skickar in bra sådana till admin. Det är alltid lättare att gnälla än komma med seriösa förslag. Det gäller att vi går ihop och föröker göra sidan så bra som möjligt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Freytag Skrivet mars 30, 2004 Anmäl Share Skrivet mars 30, 2004 någon mer än jag som tycker snabblänkarna är lite oseriösa eller ?? skulle va bättre med typ sidor som animenfo osv osv Ja, vad fan är det för skit. Animenfo, Animesuki m.m är sidor som ska finnas i länksamlingen. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet mars 30, 2004 Anmäl Share Skrivet mars 30, 2004 Jag hoppas att de som klagar på länkarna skickar in bra sådana till admin.Det är alltid lättare att gnälla än komma med seriösa förslag. Det gäller att vi går ihop och föröker göra sidan så bra som möjligt. Redan skickat in förslag ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bullseye Skrivet mars 30, 2004 Anmäl Share Skrivet mars 30, 2004 Redan skickat in förslag Duktigt :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet mars 30, 2004 Anmäl Share Skrivet mars 30, 2004 Kan ni ta och tagga ner en aning? De flesta ser ganska snart att inte alla animelänkar inte finns på plats ännu, men det finns två sätt att gå till väga i det här fallet: 1. Att inte lägga ut sajten innan alla länkar och all information är på plats. Detta skulle troligtvis resultera i att sajten aldrig skulle komma att se dagsljus. 2. Lägga upp så mycket man bara kan och fylla på efter hand. Då kan alla som tycker något fattas förmedla detta på ett konstruktivt sätt. Så mitt förslag är att istället för att sätta sig i ett hörn med armarna i kors och sura, så kan ni (som nämnt tidigare) på ett konstruktivt sätt tala om vad ni skulle vilja se mer av och kanske t.o.m vart man hittar det. Någon som tycker det låter som ett vettigt sätt att köra på? ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
icetc Skrivet mars 31, 2004 Anmäl Share Skrivet mars 31, 2004 Men det här är väl den delen av Forumet där man ska klaga och göra sin röst hörd... Personligen tycker jag det vore roligt med en dôjinshin... Det vore väl en bra länk? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet mars 31, 2004 Anmäl Share Skrivet mars 31, 2004 Men det här är väl den delen av Forumet där man ska klaga och göra sin röst hörd... Ja det är det och det är helt ok att göra sin röst hörd, men därmed inte sagt att man kan låta hur som helst. Klagomål kan framföras på olika sätt t.ex som kritik, feedback eller rent gnäll. Gnäll är inte speciellt konstruktivt och den som gnäller brukar oftast inte ha något intresse av att förändra saker till det bättre. Gnällpellen är nöjd bara han får gnälla. För det är ju så mycket enklare att säga att allt är skit än att faktiskt komma med konkreta idéer på hur man kan förbättra det man tycker är dåligt. Det ligger mycket arbete bakom anime.se och det är onekligen rejält tråkigt när folk kommer in och säger att allt är skit. Hur man i ena stunden med högdragen min kan uttrycka sin avsky över skräckscenariot av de analkande fjortisarna som med sitt omogna beteende kommer att riva detta forum i småbitar, för att sedan i nästa ögonblick skratta sig fördärvad över ett stavfel och med det förkasta resten av sajten, ja det är för mig komplett obegripligt. Personligen tycker jag det vore roligt med en dôjinshin... Det vore väl en bra länk? Kan du utveckla den idén lite? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
icetc Skrivet mars 31, 2004 Anmäl Share Skrivet mars 31, 2004 Jo du har rätt... Sure.... En dôjinshin där man kan lägga upp sina mästerverk i sitt eget galleri som man får som användare och sen kan andra gå in och kommentera bilderna och så... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet april 1, 2004 Anmäl Share Skrivet april 1, 2004 Ska kika på det. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg