olofgr Skrivet november 6, 2004 Anmäl Share Skrivet november 6, 2004 Hej, är ny här. Tänkte posta några av mina bilder. Lite skissande/kladdande Ganska seriös bild, blev väll inte riktigt som jag tänkt mig men. ^^ En ganska gammal bild, men jag jobbade LÄNGE med den. Den här är också ganska gammal. Blev ganska nöjd med håret på den här bilen. Det blir nog bara jobbigt om jag postar fler bilder nu så det får räcka så här. ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ebba Skrivet november 6, 2004 Anmäl Share Skrivet november 6, 2004 allt fler från animanga kommer hit =P hum, har inte sett den översta förut O_o sötig va den ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet november 6, 2004 Anmäl Share Skrivet november 6, 2004 Madre de dios! Snyggt seä att introducera dig till forumet ^^ Nycket bra bilder.. Mysigt färglagda Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
olofgr Skrivet november 6, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet november 6, 2004 ebba: Ja, lika bra att jag också registrade mig här. ^^ Den översta bilden är bara någon dag gammal. Har inte orkat posta den på animanga. hellsinger: tack tack ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaphod Skrivet november 6, 2004 Anmäl Share Skrivet november 6, 2004 Gillade dom. Helst stämningen i den tredje översta. Kämdes dov. Snyggt! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet november 7, 2004 Anmäl Share Skrivet november 7, 2004 Ett ord: Snyggt! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ikkari Skrivet november 7, 2004 Anmäl Share Skrivet november 7, 2004 mycket snygga..och välkommen hit..=) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Fantasy Skrivet november 7, 2004 Anmäl Share Skrivet november 7, 2004 Ännu en duktig tecknare etc. som kommer hit, mycket trevligt....mycket bra bilder och välkommen. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet november 7, 2004 Anmäl Share Skrivet november 7, 2004 Topp klass helt enkelt, ett varmt välkommnande Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kenshin Skrivet november 7, 2004 Anmäl Share Skrivet november 7, 2004 Jääätteee fint ~~ :3 Avguda! välkommen till forumet! Hoppas du kommer att trivas! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doddis Skrivet november 7, 2004 Anmäl Share Skrivet november 7, 2004 Rigtigt härliga bilder! Men den tredje Mekka stil picen var goast! Den laddar jag hem och ramar in i guld!! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vicious Skrivet november 7, 2004 Anmäl Share Skrivet november 7, 2004 Välkommen till forumet! Jösses, du var inte dålig! Riktigt otroligt fina bilder, så himla snygga! Du har riktigt bra stil och vet vad du gör! Riktigt fina bilder! Men jag måst fråga en sak: Bilden med den blåhåriga tjejen som står i verkstaden: Du har ingen aning om hur LIK den bilden är jämfört med en gammal bild som jag gjorde för längesen. (ca 2-3 år sen) Hårstilen, goggle:sen, kläderna och miljön. Allt är slående lik den bilden jag har här hemma. Det är konstigt hur bilder kan se så lika ut, fastän deras skapare aldrig sett varandras bilder. Har hänt en gång förut, med en annan karaktär. Iaf, du är riktigt bra på att rita, verkligen! Vill se mycket av dig här! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-Kakashi- Skrivet november 7, 2004 Anmäl Share Skrivet november 7, 2004 Välkommen till forumet! :) Ville också säga att jag gillar dina bilder skarpt, mycket fina! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hauzin Skrivet november 7, 2004 Anmäl Share Skrivet november 7, 2004 Gulliga flickor Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet november 8, 2004 Anmäl Share Skrivet november 8, 2004 vill säga s-t snyggt men det skulle bara bli gödsel snyggt! så jag får väl skriva sjuhelvete bra bilder! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
olofgr Skrivet november 8, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet november 8, 2004 Tack så mycket, roligt att ni gillade dem. ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThoseN Skrivet november 13, 2004 Anmäl Share Skrivet november 13, 2004 Dom va ju skit snygga gillade sista bilden skarpt eheh. ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg