zegor Skrivet november 6, 2004 Anmäl Share Skrivet november 6, 2004 Någon som har ett account tilll WoW betan som man kan långa en stund? :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Alcarcalimo Skrivet november 6, 2004 Anmäl Share Skrivet november 6, 2004 Det luktar "scam" försök. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Petus Skrivet november 6, 2004 Anmäl Share Skrivet november 6, 2004 varför inte bara skapa ett eget för "en stund". Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zegor Skrivet november 7, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet november 7, 2004 det går inte....laddade hem betan och man måste ha fått ett acoount utav blizzard för att kunna spela :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Petus Skrivet november 7, 2004 Anmäl Share Skrivet november 7, 2004 vad får dig att tro att någon här skulle ha ett sådant account då? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zegor Skrivet november 7, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet november 7, 2004 man kan alltid hoppas=) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Alcarcalimo Skrivet november 7, 2004 Anmäl Share Skrivet november 7, 2004 Varför skulle de, om de nu har ett account vilja "låna" ut det till en helt okänd person? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wilcon Skrivet november 7, 2004 Anmäl Share Skrivet november 7, 2004 Imorgon ska du kunna skapa ett account skulle jag tro... och få en betakey. Du får iaf skriva upp dig då, om du inte redan är medlem i fileplanet subscribers som jag :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Elwin_Baltia Skrivet november 7, 2004 Anmäl Share Skrivet november 7, 2004 "Konto" heter det annars. Sådana lånar man för övrigt inte ut till vem som helst. Det kan till och med strida mot avtalet. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hûmla Skrivet november 8, 2004 Anmäl Share Skrivet november 8, 2004 Min kompis lånade och instalerade WC III, vi sa åt dom att dom inte fick köra online, men dom lyssnade inte och det gjorde att vi inte kunde spela. (online alltså) Så det är nog ingen som vill "Låna ut" sitt konto... :S Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Teron Skrivet november 8, 2004 Anmäl Share Skrivet november 8, 2004 Min kompis lånade och instalerade WC III, vi sa åt dem att dem inte fick köra online, men dem lyssnade inte och det gjorde att vi inte kunde spela.(online alltså) Så det är nog ingen som vill "Låna ut" sitt konto... :S Skillnaden är väl att ett betakonto kommer sluta fungera om kanske 2-3 veckor... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hûmla Skrivet november 9, 2004 Anmäl Share Skrivet november 9, 2004 Ok. Det enda beta jag hafft var till Doom 1 och det tog minsann aldrig slut. (Ett demo kanske kallades beta förr, det var nämnligen inte hela spelet.) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tireces Skrivet november 9, 2004 Anmäl Share Skrivet november 9, 2004 Skillnaden är väl att ett betakonto kommer sluta fungera om kanske 2-3 veckor... Helt rätt. Eller så stängs de av när spelet är klart och släpps. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Genma Skrivet november 9, 2004 Anmäl Share Skrivet november 9, 2004 Ok.Det enda beta jag hafft var till Doom 1 och det tog minsann aldrig slut. (Ett demo kanske kallades beta förr, det var nämnligen inte hela spelet.) Fel. En 'demo-version' är en testversion av spelet, medans 'beta' är en ofärdig version av spelet. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doddis Skrivet november 10, 2004 Anmäl Share Skrivet november 10, 2004 hmm så vitt jag vet så är: Aplha = Den allra första versionen , kallas ibland "motor". Beta = En Utbyggd Alpha. Demo = Klar Test Version. Fullversion = Fullversion är när ett spel är helt färdigt och är redo att läggas ut på marknaden. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Teron Skrivet november 10, 2004 Anmäl Share Skrivet november 10, 2004 hmm så vitt jag vet så är:Aplha = Den allra första versionen , kallas ibland "motor". Beta = En Utbyggd Alpha. Demo = Klar Test Version. Fullversion = Fullversion är när ett spel är helt färdigt och är redo att läggas ut på marknaden. Nej du, det där håller jag inte riktigt med om. Alpha är en första testversion, motor är bara ramverket och kräver inget innehåll alls, medan alfan antagligen har tillräckligt med innehåll för att man ska kunna testa de mest kritiska funktionerna som att röra sig och så man inte kan gå igenom väggar hur som helst. Jag skulle även föredra att beskriva demo som en testversion i avsikt på att testa spelet för att se om man gillar det, till skillnad från att leta efter problem som man gör i alpha och betaversioner. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fritzierald Skrivet november 10, 2004 Anmäl Share Skrivet november 10, 2004 Eftersom Betan fortfarande uppgraderas och man beräknar att hela spelet är klar minst sommaren -05 så kommer beta testar konton inte tas bort än på ett tag.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Alcarcalimo Skrivet november 10, 2004 Anmäl Share Skrivet november 10, 2004 Qué? Spelet har release den 23 november i staterna.... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Teron Skrivet november 10, 2004 Anmäl Share Skrivet november 10, 2004 Eftersom Betan fortfarande uppgraderas och man beräknar att hela spelet är klar minst sommaren -05 så kommer beta testar konton inte tas bort än på ett tag.. Vad för strunt pratar du nu? Som Alcarcalimo sa, releasedatum för US är redan satt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shikamaru Skrivet november 11, 2004 Anmäl Share Skrivet november 11, 2004 Eftersom Betan fortfarande uppgraderas och man beräknar att hela spelet är klar minst sommaren -05 så kommer beta testar konton inte tas bort än på ett tag.. vi får förmodligen spela spelet innan nyår :S :| Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet november 11, 2004 Anmäl Share Skrivet november 11, 2004 Tänkte bara påpeka att Demo står för Demonstration så det kan inte vara något annat än en test-version. :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg