Hellis Skrivet november 6, 2004 Anmäl Share Skrivet november 6, 2004 Jag är inte förtjust i att göra fanart.. men kände mej smått tvungen att göra nåt i narutostil... Så jag designade egna karaktärer.. Om jag fick bestämma så skulle de få vara med... ^^;; http://img.photobucket.com/albums/v259/Hellsinger12/DAH/Scan10005.jpg http://img.photobucket.com/albums/v259/Hellsinger12/DAH/Scan10003.jpg http://img.photobucket.com/albums/v259/Hellsinger12/DAH/Scan10004.jpg Vad tycker ni? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet november 6, 2004 Anmäl Share Skrivet november 6, 2004 10/10! Dem skulle vart med i Naruto! Snyggt Hellsinger! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doddis Skrivet november 6, 2004 Anmäl Share Skrivet november 6, 2004 oh my god! Du har verkligen bemästrat pennan Hellis ;) vilken jädrans pic! Den måste komma med i naruto annar s får ja RÅ DAMP!! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Fantasy Skrivet november 6, 2004 Anmäl Share Skrivet november 6, 2004 Jo bilderna va bra...fastnade speciellt för den första bilden som verkade höra hemma i naruto mest. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Petus Skrivet november 6, 2004 Anmäl Share Skrivet november 6, 2004 hehe "Itachi" är med i andra bilden, eller iaf inspiration ifrån han. såg man ju direkt :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ebba Skrivet november 6, 2004 Anmäl Share Skrivet november 6, 2004 riktigt najsiga allihopa :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThoseN Skrivet november 6, 2004 Anmäl Share Skrivet november 6, 2004 Sen jag såg dej först rita tyckte ja dom inte va så snygga men nu börjar du gå framår enormt detta är lätt några av dina bästa bilder enligt mej gillar den sista blden posen va grym. ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Daffid Skrivet november 6, 2004 Anmäl Share Skrivet november 6, 2004 alla va snygga Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaku Skrivet november 6, 2004 Anmäl Share Skrivet november 6, 2004 tycker alla är gryma men bild 1 och 2 skulle passa in i en manga som Naruto. Redigt grymma Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ikkari Skrivet november 6, 2004 Anmäl Share Skrivet november 6, 2004 snygga allihop..=) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet november 6, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet november 6, 2004 Tackar allihop ^__^ Jag har några fler bilder.. Jag kallar dom K.A.T.. (Kick ass trio) -.- Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet november 27, 2004 Anmäl Share Skrivet november 27, 2004 jag skämes för att jag missade den här tråden hellis! aja, ja det är typ naruto ^^ jag tycker att du har blivit bättre på händer, trots att alla händer är knytna på dom här bilderna! den sista är bäst gord, men jag tycker att dom andra två ser mer naruto aktiga ut! btw han i andra bildens armar är lite fär långa! keep up the good work! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg