Håkan Skrivet november 5, 2004 Anmäl Share Skrivet november 5, 2004 Hej, jag har en serie (ej manga) upplagd på http://www.freewebs.com/pappa_betalar/index.htm Ta gärna en titt, sist jag postade på ett mangaforum blev jag rätt slaktad, vore kul att se hur reaktionen blir här! ;) Verkar tyvärr som om snålskitarna på freewebs tycker att det är för mycket trafik?! Nån som har nåt tips på webtjänster? Ha're/ Håkan Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet november 6, 2004 Anmäl Share Skrivet november 6, 2004 Då kan ju gärna ta och lägga upp en sida direkt på forumet. Jag är nyfiken på hur den ser ut Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Fantasy Skrivet november 6, 2004 Anmäl Share Skrivet november 6, 2004 Samma här....Tror dom flesta här är det faktiskt, väldigt trevliga människor ska du veta...och välkommen hit :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Håkan Skrivet november 6, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet november 6, 2004 Men måste man inte ha bilderna på en websida för att lägga upp dem i forumet? och min websida är ju "frozen". Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doddis Skrivet november 6, 2004 Anmäl Share Skrivet november 6, 2004 här har du en host ;) den använder jag alltid. Snabbt och enkelt: http://imageshack.us/index3.php Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Håkan Skrivet november 6, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet november 6, 2004 Har försökt lägga upp sidan på yahoo nu men bilderna visas inte, jag har använt gamla simpla html-koden Img src="filnamn.jpg", nån som har någon idé om varför det inte fungerar? doddis-> Tack för tipset, jag kör på det om jag inte lyckas få upp sidan igen inom kort. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Håkan Skrivet november 8, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet november 8, 2004 Pappa betalar är tillbaka på ny adress. http://medlem.spray.se/papabetalar/ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet november 9, 2004 Anmäl Share Skrivet november 9, 2004 Första sidan ägde stort. Mer sidor vill jag då se. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Håkan Skrivet november 9, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet november 9, 2004 Serien är uppdaterad nu Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Fantasy Skrivet november 9, 2004 Anmäl Share Skrivet november 9, 2004 Haha! Den va gödsel bra den sista sidan där! Dom andra va också bra men jag gillade sista mest. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Håkan Skrivet november 11, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet november 11, 2004 Pappa betalar är uppdaterad, jag skriver detta enbart för att nämna att sidan kommer att uppdateras dagligen tills vidare, det känns rätt cheezy att nämna det eftersom det skickar upp ämnet till toppen av sidan men jag vill bara poängtera det. Jag menar inte att någon ska hylla varenda uppdatering. Hoppas att ni som gillar serien fortsätter titta ändå! Ha're /Håkan Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ragathol Skrivet november 12, 2004 Anmäl Share Skrivet november 12, 2004 Bra skit! :) Du har bra koll på seriemediet, dialog, poäng och bildberättande. Grattis! Du kan nu kalla dig en bra serietecknare :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Håkan Skrivet november 12, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet november 12, 2004 Ragathol-> Grymt att höra! Jag vill för övrigt tacka er som har tagit er tid att titta på på serien och jag hoppas att ni som gillar den har föjlt uppdateringarna. Eftersom det här trots allt är ett mangaforum har jag svängt ihop en liten dedikering till er! Jag är inte så hemma på manga men jag kör samma lirare som jag postade i duell-tävlingstråden, för "karaktären" har åtminstone stora ögon och ett svärd... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg