ThoseN Skrivet november 6, 2004 Anmäl Share Skrivet november 6, 2004 Dom ä så otrolgt snygga ja som alla säger.Vämtar med späning på färgläggningen hoppas de blir bra.... ") Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Athanasia Skrivet november 6, 2004 Anmäl Share Skrivet november 6, 2004 Oj, oj, OJ! Detta är utan tvivel en uav dina bästa bilder(Jag kan bara se den första då den andra blir ett rött kryss...får vänta tills dess med att kommentera den andra @.@) Jag älskar detaljerna och jag avundas din kreativitet när det gäller ditt skapande av olika karaktärer. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ebba Skrivet november 6, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet november 6, 2004 Oj, oj, OJ! Detta är utan tvivel en uav dina bästa bilder(Jag kan bara se den första då den andra blir ett rött kryss...får vänta tills dess med att kommentera den andra @.@)Jag älskar detaljerna och jag avundas din kreativitet när det gäller ditt skapande av olika karaktärer. konstigt att den andra inte funka O_o men jag får tacka så väldans mycke ^__^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
olofgr Skrivet november 6, 2004 Anmäl Share Skrivet november 6, 2004 Att du var duktig visste man ju sedan tidigare ^^. Starkt av dig att orka göra alla detaljer, själv är jag jättelat nu för tiden. Bra jobbat. XD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ebba Skrivet november 7, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet november 7, 2004 Att du var duktig visste man ju sedan tidigare ^^. Starkt av dig att orka göra alla detaljer, själv är jag jättelat nu för tiden.Bra jobbat. XD inte ofta man orkar =_= o blir ännu jobbigare o färglägga de oxå >_< arigatou~ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg