ainat Skrivet november 3, 2004 Anmäl Share Skrivet november 3, 2004 och här är resultatet av kvällens ritande Den blev ganska bra om jag får säga det skälv och det får jag ju XD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet november 4, 2004 Anmäl Share Skrivet november 4, 2004 Lite små huvuden,, Men kroppsformen var helt okej Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doddis Skrivet november 4, 2004 Anmäl Share Skrivet november 4, 2004 hela bilden är perfect! Det är bara tjejens huve som ser halv femonalt nästan kosmiskt litet Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ikkari Skrivet november 4, 2004 Anmäl Share Skrivet november 4, 2004 bra kroppar...dock små huvuden...och ögonen känns inte helt narturliga heller.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ainat Skrivet november 4, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet november 4, 2004 Där ser man ni såg något som jag inte såg och jag som trodde det var hans huvud som var för stort Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kenshin Skrivet november 4, 2004 Anmäl Share Skrivet november 4, 2004 Fin bild, men som dom andra så tyckte jag oxå att huvudena var för små! Plus, ögonen gör så att dom ser helt döda ut. :P Annars jättefin! bättre än dina andra. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg