Krunaldo Skrivet november 3, 2004 Anmäl Share Skrivet november 3, 2004 :) Här kan vi diskutera hur roligt irc är (right?!) Nene, tänkte dock posta irc stats från #anime.se/forum@irc.quakenet.org http://krunaldo.mine.nu/stats.html Här har ni! och kom gärna in och irca med oss. edit Statsen regeneras nu varje timma :D. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Teron Skrivet november 3, 2004 Anmäl Share Skrivet november 3, 2004 Här kommer den obligatoriska 'Varning för Krunaldo' skylten. Vad han än begär av er så gå inte med på det, hjälp oss att bryta traditionen att krunaldo får sin vilja igenom ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Krunaldo Skrivet november 3, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet november 3, 2004 Här kommer den obligatoriska 'Varning för Krunaldo' skylten. Vad han än begär av er så gå inte med på det, hjälp oss att bryta traditionen att krunaldo får sin vilja igenom ^^ Nu förstår jag inte vad du syftar på? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ikkari Skrivet november 3, 2004 Anmäl Share Skrivet november 3, 2004 hahaha..det gör ja..=) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Elwin_Baltia Skrivet november 4, 2004 Anmäl Share Skrivet november 4, 2004 Den starkaste bild jag har fått av IRC är ett ställe där folk fjantar sig. Jag använder däremot det när jag chattar på Funplanet eller när jag skall få tag på en viss person som bara är där. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Krunaldo Skrivet november 4, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet november 4, 2004 Den starkaste bild jag har fått av IRC är ett ställe där folk fjantar sig. Jag använder däremot det när jag chattar på Funplanet eller när jag skall få tag på en viss person som bara är där. Ja? det är kul som fan att flumma ju... iofs har vi en och annan seriös diskussion... Statsen regeneras varje timma nu :) Kan vara värt att nämna att siteadmin (avathar) har bevärdigat sig att idla i våran kanan, Till våran stora lycka..... Avathar: "INGET FEL PÅ LÄDERKLÄDDA MÄN!" Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vanilla Skrivet november 4, 2004 Anmäl Share Skrivet november 4, 2004 Ja? det är kul som tusan att flumma ju... iofs har vi en och annan seriös diskussion... Det har jag då aldrig sett. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Teron Skrivet november 4, 2004 Anmäl Share Skrivet november 4, 2004 Ja? det är kul som tusan att flumma ju... iofs har vi en och annan seriös diskussion... Det har jag då aldrig sett. Det tyder väl bara på att du är där för sällan, jag brukar oftast bara delta i de seriösa diskussionerna så jag tycker vi har rätt många =) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaphod Skrivet november 4, 2004 Anmäl Share Skrivet november 4, 2004 Haha. Jag tittade just på statsen, och vad såg jag? Jo. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Genma Skrivet november 4, 2004 Anmäl Share Skrivet november 4, 2004 Vi kan efter ha sett krunaldos stats-logg konstatera att det är krunaldo själv som är spamm-kungen, med en hedrande förstaplats. :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Krunaldo Skrivet november 4, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet november 4, 2004 Vi kan efter ha sett krunaldos stats-logg konstatera att det är krunaldo själv som är spamm-kungen, med en hedrande förstaplats. :P Nope cainz är spam kungen... Han skriver minst ord per rad av alla typ... Jag spammar inte ;) jag ircar :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Immortelle Skrivet november 7, 2004 Anmäl Share Skrivet november 7, 2004 Vi kan efter ha sett krunaldos stats-logg konstatera att det är krunaldo själv som är spamm-kungen, med en hedrande förstaplats. :P Nope cainz är spam kungen... Han skriver minst ord per rad av alla typ... Jag spammar inte ;) jag ircar :P Jag är iallafall dummast, att döma av alla mina frågetecken. ;P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
grunt Skrivet november 7, 2004 Anmäl Share Skrivet november 7, 2004 Jag är en högljudd en^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Krunaldo Skrivet november 7, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet november 7, 2004 Jag är en högljudd en^^ Mmm det är du allt, du borde hänga lite mer där för annars åker du ut ur top 25 :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SkuttyWan Skrivet november 7, 2004 Anmäl Share Skrivet november 7, 2004 *skrattar åt Zaphods screenshot* Alldeles klockrent. :P Hmm.. Klart krunaldo har flest lines, hans loggar ju :P Statsen såg mycket roligare ut med min log, haha.. :D Fast krunaldo ledde nog den också iofs.. Men jag hade bättre placering!! ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jasper Skrivet november 11, 2004 Anmäl Share Skrivet november 11, 2004 ..Tja, IRC är roligt, ibland.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Miyuki Skrivet november 12, 2004 Anmäl Share Skrivet november 12, 2004 IRC är myspys :3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Krunaldo Skrivet november 12, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet november 12, 2004 *skrattar åt Zaphods screenshot* Alldeles klockrent. :P Hmm.. Klart krunaldo har flest lines, hans loggar ju :P Statsen såg mycket roligare ut med min log, haha.. :D Fast krunaldo ledde nog den också iofs.. Men jag hade bättre placering!! ;) Har totalt 30 mins downtime! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HP-X Skrivet november 12, 2004 Anmäl Share Skrivet november 12, 2004 IRC är yrt! Iallafall i animekanalen. =P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Elwin_Baltia Skrivet november 14, 2004 Anmäl Share Skrivet november 14, 2004 IRC är myspys :( Jag föredrar riktigt myspys utan stön på datanördiska. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg