Snake-servant Skrivet november 2, 2004 Anmäl Share Skrivet november 2, 2004 Ja ehm.. jag e ju lite ny här så nån kanske inte bryr sig om min bild men skulle bara vara kul att få lägga upp den så nån som vill se den får se den färdigt snackat här e länken till bilden. P.S jag har inte förminskat den D.S http://www.deviantart.com/deviation/11944223/ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tomado Skrivet november 2, 2004 Anmäl Share Skrivet november 2, 2004 Redan sett den men jag tycker den e snygg iaf :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake-servant Skrivet november 2, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet november 2, 2004 Danke Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kenshin Skrivet november 2, 2004 Anmäl Share Skrivet november 2, 2004 Den var helt okej. Det som såg extra bra ut är att han går frammåt. Snyggt med fötterna. Keep up the good work! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThoseN Skrivet november 3, 2004 Anmäl Share Skrivet november 3, 2004 Vet inte typ mecha i ansiktet ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hûmla Skrivet november 3, 2004 Anmäl Share Skrivet november 3, 2004 jag ska själv lägga upp lite bilder snart. Det är bra jobbat...Keep up the good work! (som man brukar säga) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg