ivan Skrivet november 2, 2004 Anmäl Share Skrivet november 2, 2004 ja...här är min första bild... obs.klicka på bilden för att se en större bild kritik uppskattas. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet november 2, 2004 Anmäl Share Skrivet november 2, 2004 Jag skulle vilja se mera hals, men det kanske är tänkt att vyn ligger lite ovanför figuren. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ivan Skrivet november 2, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet november 2, 2004 nja...något åt det hållet... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ivan Skrivet november 2, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet november 2, 2004 så..nu har jag gjort en med hals...men var är den..??? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kenshin Skrivet november 2, 2004 Anmäl Share Skrivet november 2, 2004 Gud va häftig :) Föll för den direkt! älska ~~ :3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ivan Skrivet november 2, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet november 2, 2004 tackar tackar...jag vet inte men jag lägger ned 5 min pär bild...har ritat två av honnom idag...letar efter den andra imorgon Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Daffid Skrivet november 2, 2004 Anmäl Share Skrivet november 2, 2004 Tycker också att det ser lite konstigt ut pga att han inte har någon hals, annars va den snygg. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ivan Skrivet november 2, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet november 2, 2004 ja...som sakt så har jag ritat en bild med hals....men den är "puts väck"... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tomado Skrivet november 2, 2004 Anmäl Share Skrivet november 2, 2004 vänstra(för honom)armen tycker jag ser lite väl lång ut annars så var den snygg. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ivan Skrivet november 2, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet november 2, 2004 nja...han har inget öra heller... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThoseN Skrivet november 3, 2004 Anmäl Share Skrivet november 3, 2004 Han har ingen bakgrund helle hehe... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ivan Skrivet november 3, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet november 3, 2004 nja...hitils gör jag bara poser...=D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet november 3, 2004 Anmäl Share Skrivet november 3, 2004 XD Glöm inte att ge mig lite credz va ^^; Jag hjälpte trots allt med råd... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ivan Skrivet november 3, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet november 3, 2004 sry...hellis....men jag viste inte var det passade in...men nu vet dom...tack hellis... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RockmanZero Skrivet november 3, 2004 Anmäl Share Skrivet november 3, 2004 Armarna ser lite konstiga ut, men i övrigt är det en härlig bild! Gör gärna fler bilder och visa upp! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ivan Skrivet november 3, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet november 3, 2004 heh...ja...men som sagt det är min första bild...här är min tredje... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet november 3, 2004 Anmäl Share Skrivet november 3, 2004 Ivan + Penna = Ganska hyfsat men varför har båda armarna i kors! träna på olika poser istället! mkt bättre Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doddis Skrivet november 3, 2004 Anmäl Share Skrivet november 3, 2004 det märkte jag också förut när jag gjorde en. Han stod och vinkade som min Young Pharao gjorde >. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ivan Skrivet november 3, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet november 3, 2004 zaffe: nja...hellis behöver kladda lite åt mig...inte på min bild altså...men det här är enda posen jag kan rita hitils... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tomado Skrivet november 10, 2004 Anmäl Share Skrivet november 10, 2004 :S Armen ser fortfarande lång ut!? :S Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet november 11, 2004 Anmäl Share Skrivet november 11, 2004 zaffe: nja...hellis behöver kladda lite åt mig...inte på min bild altså...men det här är enda posen jag kan rita hitils... just därför borde du teckna i andra poser! brist på referat har du aldrig så länge du har internet, manga, lr andra serier lr bilder! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg