Skatan Milla Skrivet november 1, 2004 Anmäl Share Skrivet november 1, 2004 Blyerts Versionen http://www.deviantart.com/view/11898244/ Färg Versionen http://www.deviantart.com/view/11911261/ Jag tror att jag lyckades fixa så att huvudet satt på sin rätta plats nu också, om inte så ser det iaf bättre ut ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ikkari Skrivet november 1, 2004 Anmäl Share Skrivet november 1, 2004 söt... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tomado Skrivet november 1, 2004 Anmäl Share Skrivet november 1, 2004 Den är söt! Så du bara vet, jag gillar den verkligen. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Fantasy Skrivet november 1, 2004 Anmäl Share Skrivet november 1, 2004 Återigen ser det ut som att huvet sitter alldeles för långt fram på halsen... Men annars gillar jag den. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kenshin Skrivet november 1, 2004 Anmäl Share Skrivet november 1, 2004 Sööta katt öron ~~~ :3 MEOW! :D fortsätt så här så blir det hur bra som helst! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet november 1, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet november 1, 2004 Återigen ser det ut som att huvet sitter alldeles för långt fram på halsen...Men annars gillar jag den. Jag vet faktiskt inte vad det är jag gör som gör att det blir så. Jag antar att det bara är till att öva öva öva tills man får det rätt. Tack för alla svar Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kenshin Skrivet november 1, 2004 Anmäl Share Skrivet november 1, 2004 Gillade skarpt färgläggningen. Dock så ser hennes händer/tassar lik bleka ut och man jämför med huvudet, bena m.m. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet november 1, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet november 1, 2004 Japp, det skall föreställa handskar Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ebba Skrivet november 1, 2004 Anmäl Share Skrivet november 1, 2004 hmm.. de som e fel e att hon nästan inte har några axlar och något lite korta armar... annars tycker jag inte de va så mycke som såg fel ut...söt va hon ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ivan Skrivet november 1, 2004 Anmäl Share Skrivet november 1, 2004 varför är alla så bra... T_T den var riktigt söt............ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThoseN Skrivet november 1, 2004 Anmäl Share Skrivet november 1, 2004 Den va fin men några små fel här o där jag tycker att du har gjort bättre en den bilden men fin va den lyck till med tecknadet. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kenshin Skrivet november 2, 2004 Anmäl Share Skrivet november 2, 2004 Japp, det skall föreställa handskar :oops: jaha :D Då ser det ju bra ut! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg