ebba Skrivet november 1, 2004 Anmäl Share Skrivet november 1, 2004 mja... http://www.deviantart.com/deviation/11897986/ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet november 1, 2004 Anmäl Share Skrivet november 1, 2004 Japp, såg att du hade lagt ut den på DA :) Den är riktigt snygg, vad annars kan jag säga? Jag förstår att den tog ett tag att göra, det brukar bli så när man måste färglägga flera karaktärer. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ikkari Skrivet november 1, 2004 Anmäl Share Skrivet november 1, 2004 ohhhh....nice... mycket fin.... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jasper Skrivet november 1, 2004 Anmäl Share Skrivet november 1, 2004 Häftig bild! :] Tjejen till höger gillar jag mest. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Fantasy Skrivet november 1, 2004 Anmäl Share Skrivet november 1, 2004 Ja, precis lika snygga som vanligt, dvs väldigt snygga :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
forehead Skrivet november 1, 2004 Anmäl Share Skrivet november 1, 2004 wah, riktigt snyggt! Gasin ser helt klart bäst ut, grymt snygg, och hon påminner dessutom om Sanzo/Gojyo i Saiyuki ^^ förresten påminner din stil i allmänhet rätt mycket om Minekuras (vars stil är helt underbar) wah, xD keep it up! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kenshin Skrivet november 1, 2004 Anmäl Share Skrivet november 1, 2004 Häftiga bilder :) Gillade speciellt kläderna på den första! Mycket snyggt! :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ebba Skrivet november 1, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet november 1, 2004 domo arigatou gozaimasu minna-san~ :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThoseN Skrivet november 1, 2004 Anmäl Share Skrivet november 1, 2004 Riktigt snygga gillar gasin mest hehe och den här bilden är absolut ingen skrutt-bild den föreställer snygga tjejer ju. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg